سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اظهارنظر مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی گفت: اگر مجموعه‌ قرارداد بازیکنانی که من گرفته‌ام را به دلار دو ماه آینده هم حساب کنید، دو میلیارد نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در پایان دیدار تیمش برابر صبا  اظهار کرد:  باید به حرف مردم گوش بدهیم. خودم هم پیشنهاد دادم که وقتی بردیم، مجیدی را تشویق کنند. این مساله از نظر من مشکلی ندارد و شاید تشویق او از نگرانی مردم باشد و شاید هم یک نوع خودزنی باشد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم مجیدی حدود 7 سال و نه بیشتر در استقلال بود و در طول این مدت سه جام با این تیم آورد. در حالی که خیلی از بزرگان استقلال بدون خداحافظی از این تیم رفتند. آیا شما از حاجیلو تاکنون یادی کرده‌اید. کسی که از آغاز دوران بازیگری‌اش تا پایان فقط با یک پیراهن بازی کرد، آن هم در شرایطی که پولی در کار نبود. کسانی که برای استقلال زحمت کشیده‌اند همه قابل احترام هستند و باید قدر آنها را دانست. اگر قرار باشد ارزش‌گذاری کنیم، خیلی‌ها بالاتر از مجیدی هستند.

او همچنین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا قلعه‌نویی از خودش دفاع نمی‌کند، گفت: در ارزشگذاری،‌ من انتهای صف هستم. بحث من قداست بزرگانی مانند حاجیلو و خیلی‌های دیگر که هیچ‌وقت پیراهنشان را ترک نکردند، است. شما ببینید که در این مدت چه کسانی به خاطر پول استقلال را ترک کرده‌اند. وقتی پول است، استقلال برای دیگران است و وقتی نیست استقلال برای قلعه‌نویی است.

وی ادامه داد: به نظر من منصور پورحیدری اسطوره باشگاه استقلال است و در بدترین شرایط با این تیم کار کرده اما مظلوم واقع شده است. او در بدترین شرایط تیم را قهرمان آسیا کرد ولی کسی از او نامی نمی‌آورد و در حال حاضر هم در کنار استقلال به ما کمک می‌کند و به افرادی مانند مظلومی و فریبا هم کمک کرده است.

وی افزود: با کمترین هزینه در استقلال بازی کردم در حالی که همان موقع تیم‌هایی مانند تجارت و کشاورز پول‌های زیادی می‌دادند. وقتی بعد از 11 ماه به استقلال برگشتم این تیم در دسته سه بود و در نهایت با یکسری جوان توانستیم نایب قهرمان لیگ شویم. مردم باید این موارد را در نظر بگیرند. کسی که به خاطر پول پیراهن استقلال را رها کرده است، الگو نیست و متاسفم برای آنهایی که چنین افرادی را الگو می‌کنند.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که درباره پیشنهاد 2/5 میلیاردتومانی مجیدی به مس کرمان بود، گفت: این مسائل را باید از خود او بپرسید و من هم چیزهایی در این باره شنیده‌ام. توصیه‌ام من این است که این مسائل را از برهانی‌نژاد بپرسید که کاملا در جریان است.

امیر قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره ادعاهای مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی پرسید، گفت: او درباره همکاران من اظهارنظر کرده است که فردا خودشان پیگیری قانونی می‌کنند و امیدوارم که آنها بتوانند مسائلی را که مطرح کرده‌اند، ثابت کنند. همچنین گفته‌اند که دو میلیارد هزینه بر روی دست باشگاه گذاشته‌ام و این مساله مربوط به چند بازیکنی است که من جذب کرده‌ام. در این باره باید بگویم که ما سه بازیکن جذب کردیم که محسن دلاوری یکی از آنها بود و قرارداد او حدود 50، 60 میلیون بود که تنها 15 میلیون آن را به این بازیکن داده‌اند. بازیکن دیگر مهدی نوری بود که آن هم نهایتا 30 میلیون مبلغ قراردادش بود. همچنین آرفی را جذب کرده بودیم که پس از آنکه دیدیم به تفکرات فنی‌مان نمی‌خورد، او را جابه‌جا کردیم. اگر مجموع این قراردادها را به دلار و آن هم دلار دو ماه آینده مقایسه کنیم، باز هم دو میلیارد تومان نمی‌شود. اینها مسائل حقوقی است که شاه‌حسینی پیگیری‌های قانونی آن را انجام می‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)