پرسپولیس نیوز: کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت: همایون بهزادی خیلی بزرگ بود. آزارش به کسی نرسید و مشکلات دیگران را برطرف می‌کرد. درباره او صادقانه و جوانمردانه صحبت نشد و آن‌چه اتفاق افتاد شرم‌آور بود. او مایه افتخار ما و همه ملت بود و تا زنده بود جرات زدن این حرف‌ها را نداشتند.

حمید جاسمیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این رفتاری که از دو پیشکسوت فوتبال در این روزهای گذشته سر زد و مسایلی که درباره همایون بهزادی مطرح کردند، بسیار عجیب و غیرقابل توجیه و شرم آور بود. به‌ویژه که خودشان بهتر از همه می‌دانند که نه حقیقت مطلب را بیان کردند و نه حقش بود که چنین کنند.

وی ادامه داد: هیچ مطلبی برای پنهان کردن وجود ندارد. حساب همایون بهزادی پاک و کارنامه‌اش روشن است. همین‌طوری بدون ‌آن‌که تمام حقیقت یک مطلب را به مردم بگویند، او را به یک جایی منصوب می‌کنند. همایون بهزادی کارمند یک سازمانی بوده، آیا آزارش به کسی رسید؟ او که همیشه خیرش به همه رسیده بود. مرام و معرفتش زبانزد بود. گره کار خیلی‌ها را باز کرده بود.

پیشکسوت نامدار فوتبال ایران خاطر نشان کرد: خیلی از هواداران قدیمی هم نمی‌دانند همایون چه انسان بزرگ و باشرافتی بود. چقدر مرام و معرفت و بزرگی داشت. بعضی افراد در زمان خودشان جایگاه خاصی در فوتبال نداشتند ولی من از آن‌هایی تعجب می‌کنم که در این فوتبال برای خود جایگاهی دارند. به هیچ‌وجه رفتار سزاوارانه‌ای نداشته‌اند. آن‌ها خوب می‌دانند که همایون بهزادی تا آن‌جا که می‌توانست دست دیگران را می‌گرفت. بسیاری برای حل مشکلاتشان، هرچه که بود سراغ همایون می‌آمدند. این کار و حرف آقایان صادقانه و جوانمردانه نبود. چرا تا وقتی در قید حیات بود، وجودش را نداشتند که از این حرف‌ها بزنند؟ چون خودش بود و از بسیاری مسایل هم خبر داشت.

جاسمیان اضافه می‌کند: آن زمان که هنوز شاهین تهران برقرار بود، حاج احمد آقا خمینی هم در تیم شاهین قم بودند و پیش ‌آمد که با هم مسابقه فوتبال داشته باشیم. خود حاج احمد آقا، همایون بهزادی را دوست داشت و به او می‌گفت به شما افتخار می‌کنیم. ما همه به او افتخار می‌کردیم. اصلا مایه افتخار یک ملت بود.

کاپیتان اولین سرخپوشان درباره ماجرای کاپیتانی خود در پرسپولیس با حضور زنده یاد همایون بهزادی گفت: در آن روزگار آن‌قدر با هم منسجم و رفیق بودیم که اصلا این حرف‌ها بین ما نبود. در شاهین که بودیم برای انتخاب کاپیتان، خود همایون بهزادی به من رای داد. حمید شیرزادگان خدا بیامرز هم همین طور. از افتخارت من این بود که بعد از مرحوم پرویز دهداری، من در شاهین بازوبند کاپیتانی را بستم. همایون به من رای داد در حالی که اگر فوتبال او ۱۰۰ بود من خودم را برابر او ۵۰ هم نمی‌دانستم. به پرسپولیس هم که آمدیم همین روند ادامه پیدا کرد و من شدم کاپیتان پرسپولیس، در حالی که همایون می‌توانست بازوبند را ببندد و خدا شاهد است که اگر به قدر یک ذره کوچک ناراحتی پیش می‌آمد.

وی درباره تعطیلی رقابت‌های لیگ، نظرش در این باره و اظهار نظرهایی که صورت می‌گیرد، تصریح کرد: وضعیت تمام دنیا، در ارتباط با این بیماری با کمی تفاوت تقریبا یکسان است. بالاخره یک تصمیمی دراین باره گرفته می‌شود و چون رویدادهای فوتبال به هم متصل است ما هم آن را اجرا خواهیم کرد. البته قطعا تصمیمی نمی‌گیرند که تکلیف مساله مهمی مثل لیگ‌های فوتبال سراسر دنیا، بلاتکلیف بماند. جدای از این امر بعد از جمع شدن موضوع بیماری کرونا، سعی فدراسیون فوتبال باید به اتمام رساندن بازی‌ها باشد. فکر می‌کنم حضور فرد با تجربه‌ای مثل آقای محمدنبی خیلی به این مساله کمک کند. حالا اگر بر فرض این تصمیم گرفته شود که لیگ ادامه پیدا نکند. پرسپولیس با هر فرمولی قهرمان است. جبران ۱۰ امتیاز در ۹ هفته با توجه به روندی که تیم‌ها در طول فصل و در بازی‌های آخر داشتند برای آن ها شدنی نبود و نیست. از طرفی ما درباره تیمی با تجربه، باسابقه، با هواداران، بازیکنان و پتانسیل پرسپولیس صحبت می‌کنیم. درباره یک تیمی نوظهور که مثلا شگفتی‌ساز همین فصل بوده و در شروع لیگ از دیگران، پیش افتاده و خودش هم غافلگیر شده است که صحبت نمی‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)