مرجع خبری پرسپولیس : در حالیکه مسئولان ورزش و فدراسیون فوتبال با اجرای برنامه‌های فرهنگی در صدد برگزاری هرچه بهتر مسابقات لیگ هستند، 2 روز پیش از روز خبرنگار شاهد بی احترامی دوباره به خبرنگارانی بودیم که با در دست داشتن کارت مورد تایید سازمان تربیت بدنی خواهان حضور در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه شهید باهنر کرمان بودند.

تعدادی از خبرنگاران تهرانی که برای تهیه خبر و گزارش دیدار مس کرمان – پرسپولیس به کرمان سفر کرده بودند در زمان ورود به ورزشگاه شهید باهنر با مشکلات زیادی روبرو شدند و در نهایت مجبور شدند با تهیه بلیت VIP وارد این ورزشگاه شوند.

متاسفانه از سوی مسئولان برگزاری دیدار مس کرمان – پرسپولیس کارت خبرنگاری که مورد تایید سازمان تربیت بدنی است به نیروی انتظامی استان کرمان ارائه نشده بود و مسئولان انتظامی ورزشگاه شهید باهنر اعلام می کردند هیچ گونه هماهنگی برای معرفی این کارت انجام نشده و نمی توانیم اجازه ورود به افرادی بدهیم که کارت سازمان تربیت بدنی را در اختیار دارند.

پس از دقایقی معطلی در مقابل درب ورودی ورزشگاه شهید باهنر بالاخره با هماهنگی یکی از مسئولان تربیت بدنی استان کرمان بلیت VIP برای خبرنگاران تهیه شد و آنها توانستند وارد این ورزشگاه شوند.

مسئولان هیئت فوتبال استان کرمان در زمان ورود خبرنگاران به  جایگاه بار دیگر برای این قشر زحمتکش مشکلاتی ایجاد کردند

و با بیان اینکه “کارت خبرنگاری سازمان تربیت بدنی را نمی شناسیم”، بازهم از ورود آنها به محلی که نام “خبرنگار” بر آن نهاده شده است، ممانعت به عمل آوردند.

متاسفانه جایگاه ویژه‌ای هم که در ورزشگاه شهید باهنر برای خبرنگاران تعبیه شده است شرایط نامناسبی دارد و امکان دید در آن محدود است. اگر مسابقات لیگ قهرمانان در این ورزشگاه برگزار شود، مطمئنا خبرنگاران خارجی و مسئولان AFC به این مورد ایراد خواهند گرفت که این می تواند برای تیم مس کرمان، نماینده ایران در مسابقات آسیایی مشکلاتی را ایجاد کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)