پرسپولیس نیوز: در فاصله ۲۰ دقیقه مانده به آغاز بازی بیش از ۲ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند که تعداد معدودی از آنها نیز از طرفداران تیم میهمان هستند.

در ادامه دیدارهای هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی جم در حالی از ساعت ۱۹ به مصاف هم خواهند رفت که در فاصله ۲۰ دقیقه مانده به آغاز بازی بیش از ۲ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند که تعداد معدودی از آنها نیز از طرفداران تیم میهمان هستند.

* اسکوربورد مقابل سالن ۱۲هزار نفری ورزشگاه آزادی بازی گسترش فولاد ــ استقلال را پخش می‌کرد اما هواداران پرسپولیس اهمیتی به آن نداده و راهی سکوها شدند.

* تعدادی از هواداران بوشهری مقیم تهران در جلوی ورزشگاه آزادی به‌دنبال خرید پرچم پارس جنوبی بودند که با پاسخ منفی دستفروشان مواجه شدند.

* لیدرهای پرسپولیس طرح موزائیکی را به عدد شماره ۱۱ و لوگوی باشگاه پرسپولیس اختصاص داده بودند. شماره ۱۱ به‌بهانه یازدهمین قهرمانی پرسپولیس انتخاب شده بود.

* برانکو ایوانکوویچ اولین نفر از اعضای تیمش بود که کنار زمین آمد و وقتی که با سکوهای خالی مواجه شد تعجب کرد، با این حال هواداران حاضر در ورزشگاه حسابی او را تشویق کردند.

* وقتی گسترش فولاد توسط رضا خالقی‌فر به گل رسید هواداران پرسپولیس بازیکن سابق تیمشان را حسابی تشویق کردند.

* محمد طیبی که گفته می‌شد در لیست پارس جنوبی در این بازی قرار ندارد نامش در ترکیب تیم پارس دیده می‌شود.

* هواداران تیم پارس جنوبی  با لباس یکدست زرد در ورزشگاه حضور پیدا کرده و با زدن طبل بندری دیگر تماشاگران حاضر در ورزشگاه را به‌ذوق آوردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)