مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در بازی با صنعت نفت آبادان نشان داد که در تعطیلات با انجام تمرینات پرفشار خود را برای شروع قدرتمندی آماده کرده تا بتواند به جایگاه اصلی خود در جدول رده‌بندی بازگردد.

سپهر حیدری اظهار داشت: تیم ما در بازی مقابل صنعت نفت نشان داد که به روزهای اوج خود بازگشته و به زودی به همان تیمی تبدیل می‌شود که هواداران انتظار دارند. تیم نفت تیم ضعیفی نبود و ما بازی سختی را مقابل آنها پشت سر گذاشتیم.

وی در ادامه تصریح کرد: خیلی‌ها معتقدند تیم ما بعد از چند برد مجددا افت خواهد کرد اما در پاسخ به آنها باید بگویم  افت ما زمانی شروع شد که تمامی بازیکنان دفاع وسط به طور همزمان مصدوم شدند و این اتفاق باعث شد تا گلهای بدی دریافت کنیم و 15 امتیاز باارزش را طی 5 بازی از د ست بدهیم.

 

حیدری با اشاره به اینکه تمام تلاش بازیکنان برای خوشحال کردن هواداران پرسپولیس است، تأکید کرد: می‌دانم که نتایج فصل قبل باعث شد تا هواداران کمی از ما دلخور شوند اما در طول 40 روز تعطیلی لیگ ما در 2 نوبت صبح و بعدازظهر به طور فشرده تمرین کردیم و تمامی سختی‌ها را پشت سر گذاشتیم تا به همان تیمی تبدیل شویم که آنها انتظارش را دارند .

کاپیتان تیم پرسپولیس افزود: هواداران قدرت اصلی تیم ما تشکیل می‌دهد و اگر آنها نباشند ما نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم چراکه حمایت آنها انرژی مضاعفی را به تیم انتقال می‌دهند. از همه آنها درخواست می‌کنم تا روز بازی با راه‌آهن ما را تنها نگذارند و با آمدن به ورزشگاه به ما روحیه بدهد.

سپهر حیدری در پایان با اشاره به اینکه تیم راه‌آهن با وجود تارتار رقیب سرسختی برای پرسپولیس محسوب می‌شود، خاطرنشان اکرد: تیم راه‌آهن هم مدیر خوبی دارد و هم مربی جوان و باتجربه‌ای مثل تارتار را در اختیار دارد. این تیم مقابل ما بسته بازی نمی‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا بازی زیبایی را مقابل آنها به نمایش بگذاریم. ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم مثل بازی رفت 3 امتیاز بازی را بگیریم و اختلافمان با صدر جدول را از بین ببریم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)