مرجع خبری پرسپولیس : در روزی که خط دفاع پرسپولیس بیش از حد انتظار تحت فشار و حمله قرار گفت، عملکرد قاب قبول مدافعان و علیرضا حقیقی تیم را حداقل به اندازه دو گل جلو انداخت تا با سه امتیاز به تهران برگردند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ سپهر حیدری که رهبری خط دفاعی را بر عهده داشت به “پرسپولیس” می گوید: «هیچ تیمی جز پرسپولیس نمی توانست در آبادان پیروز شود»

 

* بازی سختی بود، نه؟

_ گرفتن سه امتیاز واقعا سخت بود. ما در آن ساعت اصلا توقع گرمای 40 درجه و رطوبت 98 درصد را نداشتیم.

 

 

* تماشاگر هم که کم نبود؟!
_ بی دلیل نبود آن ها در سه بازی 9 امتیاز گرفتند ولی مشکل اصلی ما شرایط جوی بود. با آن رطوبت نفس کشیدن هم مختل شده بود. هوا نمی رسید، به همین دلیل آن ها می خواستند از فرصت استفاده کنند. من که می گویم هیچ تیمی جز پرسپولیس نمی توانست در آبادان سه امتیاز بگیرد.

 

 

* مثل اینکه ورود خانوم ها به ورزشگاه هم آزاد شده بود؟!

_ اتفاقا من هم دیدم. من اصلا نمی دانم، بازی بدون تماشاگر یعنی چه؟ البته فکر کنم یعنی خانوادگی بیایند بازی را تماشا کنند.

 

* مشکلی به وجود نیاورند؟ انگار الفاظ رکیکی علیه اعضای تیم گفته اند؟

_ با آن هایی که در ورزشگاه بودند مشکلی نداشتیم، شاید به این دلیل که خانوادگی آمده بودند. اما درباره تماشاگرانی که در سایر نقاط بودند، چه بگویم که نگفتنم بهتر است، اما این ها مهم نیست. مهم اینست که ما یک نتیجه خوب گرفتیم و حالا آماده ایم به صدر جدول برگردیم.

 

* نتیجه گرفتیم اما قابل قبول نیست پرسپولیس آنطور تحت فشار قرار بگیرد، قبول داری؟

_ به هر حال آن ها تیمی بودند که تا قبل از بازی با ما با امتیازات کامل در صدر جدول بودند، برایشان قابل تحمل نبود در خانه از ما عقب بیفتند و وقتی مشکل ما با شرایط جوی را دیدند، ما را تحت فشار قرار دادند.

 

* شما چند توپ را مهار کردید و چندبار هم حقیقی منجی دروازه شد.

_ البته بازی یکطرفه نبود، ما هم موقعیت های خوبی را ایجاد کردیم که بی نیتجه ماند. ولی در کل خط دفاعی خیلی زحمت کشیدند و توانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم. آن ها روی دروازه می ریختند و به هر حال چند باری هم خطرناک شدند. آن گرما فیل را هم از پا می انداخت. حتی توی رختکن که کولر گازی روشن بود، نمی توانستیم نفس بکشیم.

 

* اگر بگوییم بازی با راه آهن از نظر ما سخت تر است، چه می گویی؟

_چرا؟

 

چون در سال های اخیر دیده ایم پرسپولیس تیم های ته جدولی را جدی نمی گیرد.

_ در مورد راه آهن حرف شما درست است. از این جهت سخت ترین بازی ما برابر راه آهن است. آن ها استرس ندارند، چون چیزی از دست نمی دهند. نباید غافلگیر بشویم. ما باید به این سه امتیاز برسیم تا پرسپولیس را بعد از دو سال به جایگاه اصلی خود یعنی صدر جدول برسانیم. این را به هواداران بدهکار هستیم و فکر می کنم این انگیزه کافی برای همه بچه ها خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)