مرجع خبری پرسپولیس : خبرنگار یکی از شبکه‌‎های تلویزیونی که از سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شکایت کرده بود‌، پس از حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از پیگیری شکایت خود صرف‌نظر کرد.

 

علی دایی در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس برابر راه‌آهن به مهدی واعظی خبرنگار شبکه‌ پنج(تهران) گفت: “وقتی تو را می‌بینم یاد کارتون گالیور می‌افتم” که همین اظهارنظر باعث شد این خبرنگار از سرمربی تیم پرسپولیس شکایت کند.

وکيل علي دايي و مهدي واعظي در حضور اعضاي کميته انضباطي و مجتبي شريفي حاضر شدند و هر يک در مورد وقايع اتفاق افتاده بين خبرنگار و علي دايي به اداي توضيحات پرداختند و در نهايت مقرر شد در صورتي که علي دايي صحبت هاي قبلي خود را در يک کنفرانس مطبوعاتي ديگر واضح عنوان کند و مشخص شود که منظور علي دايي از گاليور چه بوده است، مهدي واعظي از شکايت خود صرف نظر کند.

در ادامه گزارش آمده،مهدي واعظي معتقد بود که دايي بايد به طور رسمي در اين مورد تعهد بدهد اما با توجه به اينکه شريفي صحبت هاي وکيل دايي را تضميني براي عملي شدن اين جريان دانست، اين موضوع به خير و خوشي به پايان رسيد.

در نشست بررسی شکایت مهدی واعظی از علی دایی عصر امروز سه‌‌‌‌شنبه در محل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برگزار شد که پس از بررسی اتفاقات آن دیدار، مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی از این خبرنگار خواست از شکایتش صرف‌نظر کند.

 

 

مهدی واعظی ضمن بیان این خبر گفت: طی صحبت‌هایی که مجتبی شریفی با من داشت تصمیم گرفتم از شکایتم صرف‌نظر کنم که من هم به احترام ایشان چنین تصمیمی گرفتم.

وی اضافه کرد: البته قرار شد علی دایی در نشست خبری پس از دیدار این تیم برابر شهرداری تبریز اعلام کند قصد توهین به من را نداشته است. اگر این بحث مطرح شود برای من کافی خواهد بود.

 

گفتنی است این خبرنگار پس  از مسابقه تیم ملی برابر عربستان در کنفرانس مطبوعاتی صراحتاً خواستار استعفای علی دایی شده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)