مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که خانه ژلکو میاچ احتمالا در اختیار مامادوتال قرار خواهد گرفت مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال تهیه خانه برای مربی خارجی جدیدشان هستند.

 

حبیب کاشانی این روزها به دنبال تهیه خانه برای زوم دیک است. اینطور که پیداست مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند خانه ژلکو میاچ، مربی سابق تیمشان را در اختیار یکی از خارجی های باشگاه (احتمالا مامادوتال) قرار دهند.

استیلی ترکیب اولیه را شناسایی کرد

 

حمید استیلی در اردوی ترکیه موفق به شناسایی اسکلت اصلی تیمش برای لیگ یازدهم شد و قصد دارد با حضور ملی پوشان در تمرین پرسپولیس این ترکیب را نهایی کند.

 

مشورت استیلی با زوم دیک

حمید استیلی این روزها در تمرینات پرسپولیس دائما” در حال مشورت با زوم دیک آلمانی است تا با آنالیز عملکرد سرخپوشان توسط او در جریان آخرین وضعیت تیمش قرار بگیرد.

 

خارجی ها موقتا در اسپیناس

بنابر اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس؛ رالف زوم دیک و مامادوتال مدافع جدید و بورکینافاسویی پرسپولیس تا زمانی که محل اقامتشان از سوی باشگاه تعییت شود در هتل اسپیناس اقامت خواهند داشت.

 

برنامه ریزی برای بازی با ملوان

قرار است پس از بازگشت سرخپوشان به تهران برنامه کادرفنی برای بازی با ملوان روز شنبه در اختیار بازیکنان قرار بگیرد. پرسپولیس در اولین دیدار خود در لیگ یازدهم 11 مرداد مقابل ملوان قرار می گیرد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)