يك شنبه 22 دي:(17:01)

مرجع خبري پرسپوليس: مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم در ليگ قهرمانان آسيا ورزشگاه آزادي مثل بازي با

 سپاهان پر شود

محسن خليلي اظهار داشت‌: مراحل پاياني تمريناتم را به خوبي دنبال مي‌كنم. در حال حاضر مي‌توانم بدون احساس درد، به سمت دروازه شوت‌ محكم بزنم.
وي افزود: تا دو هفته ديگر به ايران بازمي‌گردم تا زير نظر پزشك پرسپوليس كارم را ادامه دهم.
خليلي ادامه داد: خيلي دوست دارم براي دربي آمادگي لازم را داشته باشم. همه چيز را به بازگشتم و نظر دكتر زرينه واگذار مي‌كنم. اجازه او مي‌تواند من را در خط حمله پرسپوليس قرار دهد.
خليلي درباره تغيير و تحولات اخير در باشگاه پرسپوليس گفت: به دليل اينكه اينترنت جايي كه در آن زندگي مي كنم قطع بود متوجه تغييرات نشدم. اما از طريق ميثاق معمارزاده شنيدم مصطفوي جاي خود را به انصاري‌ فرد داده است.
وي افزود: اين گونه تغييرات در فوتبال ايران و پرسپوليس امري طبيعي است. اميدوارم هر فردي كه به اين تيم مي‌آيد موفق باشد.

خليلي درباره قرعه‌كشي ليگ قهرمانان آسيا گفت: هيچ يك از بازي‌ها در ليگ قهرمانان آسيا آسان نيست. تيم‌ها برنامه‌‌ريزي‌هاي خاصي براي موفقيت انجام مي‌دهند. ما هميشه برابر عربستاني‌ها بيش از همه بازي‌ها دچار دردسر شده‌ايم.

وي افزود: الغرافه قطر و الشارجه امارات نمي‌آيند جلوي پرسپوليس زنگ تفريح باشند. همه بازي ها در آسيا دشوار است.
خليلي تصريح كرد: اميد پرسپوليس و ترس حريفان، بازي در ورزشگاه 100 هزار نفري آزادي است. همه مي‌دانند در اين ورزشگاه تيم هاي خارجي بايد فكر باخت و يا مساوي باشند نه پيروزي.
وي يادآور شد: اميدوارم با نتيجه‌ بهتر در بازي‌هاي آينده بستري فراهم شود تا در ليگ قهرمانان ورزشگاه آزادي را مثل بازي با سپاهان در فصل گذشته پر از هوادار ببينم.
خليلي درباره طلبش از فدراسيون فوتبال گفت: با توجه به اينكه دو هفته پاياني است كه در آلمان حضور دارم بايد هزينه‌هاي درمانم را تسويه حساب كنم. با نايب رئيس فدراسيون فوتبال تماس گرفتم اما متاسفانه نتوانستم با او صحبت كنم به همين دليل منتظر تماس تاج خواهم ماند تا اين مشكل با درايت مسئولان فدراسيون حل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)