مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: وينگادا صددرصد مقصر ناكامي‌هاي پرسپوليس است.

محمود خوردبين پس از باخت مقابل بنيادكار اظهار داشت: نتايج پرسپوليس در فصل جاري و مخصوصا در بازي‌هاي پاياني ليگ برتر و جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا اصلا خوب نبود و كادر فني بايد جوابگوي آن باشد. وينگادا را مقصر اصلي ناكامي هاي پرسپوليس مي‌دانم و او صددرصد مقصر است

وي ادامه داد: براي حرف هايم دليل دارم. در تمرينات تيم در هفته گذشته از روز اول تا تمرين قبل از بازي هيچ تغييري نبود و همه چيز يكنواخت انجام شد. آيا اين تمرين حرفه‌اي است يا بايد براي هر روز آن يا حداقل يك روز قبل از بازي تمرينات ويژه و منظم تري را در نظر گرفت؟
سرپرست پرسپوليس خاطر نشان كرد: نمي توانم به عنوان سرپرست در كارهاي فني دخالت كنم اما اين آقا فقط به نام وينگادا معروف بود و چشمه‌اي از تكنيك و تاكتيك را در وي نديديم. ضمن اينكه هيچ مربي خارجي دلش براي پرسپوليس نمي سوزد.
خوردبين در خصوص درگيري وينگادا با توره و باقري گفت: هنوز براي من جاي سئوال دارد كه كريم باقري بي حاشيه چرا به خاطر اين آقا پرسپوليس را همراهي نكرد. باقري عاشق پرسپوليس است و به خاطر پول در اين تيم بازي نمي‌كند. او جزو اسطوره هاي باشگاه است اما وينگادا را ه عنوان مربي قبول نداشت و به همين دليل صلاح دانست خودش كنار برود اما به تيم ضربه نخورد.
وي اضافه كرد: در مورد توره هم واقعا تعجب مي‌كنم. اين بازيكن يك پنالتي را در تمرينات به هوا زده و مورد تنبيه و بي احترامي وينگادا قرار گرفته است. هرچه سعي كرديم توره را با وينگادا آشتي دهيم او روي حرف خود ايستاد و قبول نكرد كه بازيكن تاثيرگذار به تركيب پرسپوليس بازگردد.
خوردبين يادآور شد: حالا وينگادا بايد جوابگوي هواداران باشد. درست است كه نظم جزيي از تيم است اما با يك ضربه پنالتي نمي‌توان يك بازيكن را زنداني كرد و او را در ديداري سرنوشت ساز بازي نداد.
وي در خصوص شرايط بازيكنان گفت: بازيكنان ناراحت بودند اما مسائل مالي هيچ تاثيري در روند حركتي آنها نداشت. در روزي كه بازيكنان ما در حد خودشان نبودند در مقابل 100 هزار هوادار ناكام ماندند. پس از اين شكست گفتم كه اي كاش ميزبان نبوديم.

سرپرست پرسپوليس در خصوص حرف هاي كريمي كه گفته بود خوردبين بايد در دادگاه جوابگوي صحبت هايش باشد؛ خاطرنشان كرد: كريمي هر جا بخواهد برود منتظر او خواهم بود. او در تمرين پرسپوليس مي گفت چرا هواداران من را “خوردبين با تعصب ” مي نامند و با اين عنوان تشويق مي كنند.
خوردبين اظهار داشت: نمي‌دانم مشكل او از تشويق هواداران چه بود كه به من گفت تو براي پرسپوليس چه كاري انجام دادي. من در آينده به كريمي ثابت مي‌كنم كه براي پرسپوليس چه كاري كرده‌ام. البته مردم خودشان همه چيز را مي‌دانند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)