مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حضور كريمي و نيكبخت در پرسپوليس در فصل آينده به من ربطي ندارد.

محمود خوردبين در خصوص شايعاتي مبني بر مخالفتش براي حضور دو بازيكن پرسپوليس در اين تيم در فصل آينده اظهار داشت: من مديرعامل باشگاه نيستم كه بخواهم در خصوص بستن قرارداد با بازيكنان اظهار نظر كنم.
وي افزود: آقايان هرچه مي‌خواهند براي خود مي‌نويسند. من نمي‌دانم از كجا پيدا كرده‌اند كه من در آرايشگاه غرب تهران درباره كريمي و نيكبخت و نبستن قرارداد با آنها صحبت كردم چون خانه من در شمال تهران است و تا به امروز به هيچ عنوان در غرب تهران به كارهايم رسيدگي نكردم.
خوردبين ادامه داد: نيكبخت واحدي يك سال با پرسپوليس قرارداد داردو كريمي نيز بعد از بازي هاي تيم ملي به احتمال فراوان با باشگاه وارد مذاكره مي‌شود. من فقط به دنبال اين هستم كه پرسپوليس در فصل آينده قوي‌تر از گذشته ظاهر شود نه اينكه اين تيم را تخريب كنم.
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان كرد: آنقدر جرات دارم كه اگر بخواهم انتقاد يا حرفي بزنم آن را به بازيكنان يا رسانه‌ها بازگو ‌كنم و نيازي ندارم در يك آرايشگاه مردم را جمع و براي آنها سخنراني كنم اما مثل اينكه برخي‌ها به علت نداشتن خبر به دنبال حاشيه‌سازي و ضربه زدن به پرسپوليس هستند.
گفتني است در برخي از رسانه‌ها اعلام شده بود محمود خوردبين مخالف حضور نيكبخت وكريمي در پرسپوليس است و اين مورد را در برخي محافل از جمله آرايشگاهي در غرب تهران اعلام كرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)