مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سابق فدراسیون فوتبال عصر فردا پس از مدت‌ها غیبت در عرصه ورزش برای تماشای بازی پرسپولیس و مقاومت سپاسی به استادیوم آزادی می‌رود تا از نزدیک این بازی را تماشا کند.
پس از آن که مدیران سازمان تربیت بدنی تلاش کردند زمینه حضور دادکان را در راس باشگاه پرسپولیس فراهم کنند تا او مدیریت این باشگاه را در دست گیرد محمد دادکان تصمیم گرفت همانند قبل از قبول هرگونه مسوولیت اجرایی در این عرصه پرهیز کند و در مصاحبه‌ای اختصاصی  اعلام کرد به هیچ وجه به ورزش برنمی‌گردد.

پس از این اظهارنظر برخی چهره‌های سرشناس نزدیک به دولت با توجه به این که محمد دادکنا توانایی بسیار بالای برای مدیریت در عرصه ورزش کشور دارد با وی به گفت‌و گو مذاکره پرداختند تا نظر مساعد وی را برای بازگشت به عرصه ورزش به ویژه فوتبال فراهم کنند.

گفته می شود عصر پنج‌شنبه هفته گذشته یکی از چهره‌های نزدیک به دولت با دعوت از محمد دادکان به دقتر کارش از وی خواسته تا در تصمیم خود برای بازگشت به عرصه ورزش تجدیدنظر کند تا مدیران سازمان تربیت‌بدنی بتوانند از توانایی‌های وی در این زمینه استفاده کنند ، هر چند که خبر دقیق از نتیجه این نشست در دسترس نیست اما برخی منابع موثق خبری اعلام کردند دادکان برای تصمیم‌گیری در این خصوص فرصت خواسته تا دراین باره کمی فکر کند.

در شرایطی که همه منتظر تصمیم گیری نهایی دادکان بودند دقایقی قبل یکی از دوستان نزدیک دادکان درگفت‌و گو ئی خبر از حضور وی به عنوان تماشاگر ویژه دیدار پرسپولیس – مقاومت سپاسی در ورزشگاه آزادی داد.

محمد دادکان پس از این که از سوی محمد علی آبادی از ریاست فدراسیون فوتبال برکنار شده بود تا به امروز در ورزشگاه آزادی حاضر نشده بود اما وی تصمیم گرفته پس از این غیبت طولانی فردا بازی پرسپولیس – مقاومت سپاسی را از نزدیک تماشا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)