مرجع خبری پرسپولیس : یک منبع آگاه حاضر در جلسه شب گذشته سازمان ورزش در گفت‌وگوئی از تاکید رییس سازمان برای مدیرعاملی دادگان در پرسپولیس خبر می‌دهد

جواب‌های نامشخص محمد دادگان به درخواست علی سعیدلو برای حضور وی در ورزش در نهایت باعث شد تا مسوولان سازمان در تماس‌های تلفنی از او بخواهند که حتی اگر نمی‌خواهد سمتی را در ورزش و فوتبال قبول کند لااقل در جلسه‌ای مشترک با رییس سازمان ورزشی شرکت کند.

چراغ سبز سازمان تربیت‌بدنی نسبت به حضور دادگان در ورزش کشور، تماس‌های مکرر رابطان سعیدلو و مسوولان ورزشی با محمد دادگان را در پی داشت. تماس‌هایی که در ابتدا با مطرح کردن بحث ریاست باشگاه پرسپولیس و درخواست از دادگان برای حضور در ورزش شروع شده و وقتی با پاسخ‌های سربالای محمد دادگان روبرو شد در نهایت به شکل یک دعوت حضور در جلسه‌ای مشترک با سعیدلو خود را ظاهر کرد تا دادگان حتی اگر حاضر به قبول هیچ مسوولیتی نمی‌شود حداقل در این جلسه نقطه نظرات ورزشی خود را مطرح کند. چیزی که مسلم است اینکه علی سعیدلو در نظر دارد از حضور دادگان در ورزش استفاده کند و برای تحقق این موضوع هم شروع به پیگیری‌های لازم کرده است.

یک منبع آگاه حاضر در جلسه شب گذشته سازمان ورزش در گفت‌وگوئی  از تاکید رییس سازمان برای مدیرعاملی دادگان در پرسپولیس خبر می‌دهد اما همین شخص می‌گوید

: «در جلسه شب گذشته تاکید شده درباره تصمیمات سازمان برای کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس سخنی به میان نیامد و هر گونه اعلام رسمی از سوی سازمان صورت گیرد. اما در این جلسه نام غمخوار، پروین، فرخزادی، کاشانی (به عنوان رییس مجمع) هم مطرح بود که هنوز نمی‌توان درباره هیچ یک از آنها صحبتی مطرح کنیم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)