پرسپولیس نیوز : کارشناس داوری فوتبال گفت داور در مسابقه استقلال برابر ذوب آهن از اعلام یک ضربه پنالتی تیم های میزبان و میهمان خودداری کرد و یک بازیکن استقلال را هم باید اخراج می کرد.

مسعود مرادی که به عنوان کارشناس داوری در برنامه شب گذشته نود حاضر شده بود گفت: در صحنه ای که داور خطای پشت محوطه جریمه به سود استقلال گرفت کاملا مشخص است که خطا درون محوطه رخ می دهد و یک ضربه پنالتی باید برای این تیم اعلام می شد.

 

وی ادامه داد: در صحنه ای که هاشم بیک زاده درون محوطه جریمه سرنگون شد برخورد شدیدی رخ نداد و پنالتی نبود. اما در صحنه ای که نظری بازیکن استقلال درون محوطه جریمه خودش را به زمین زد کاملا شبیه سازی انجام داد و باید با کارت زرد جریمه می شد وبه این ترتیب از بازی اخراج می شد.

 

مرادی همچنین تاکید کرد در دقایق پایانی بازی تیموریان بازیکن استقلال زنیدپور بازیکن ذوب آهن را درون محوطه جریمه متوقف کرد و باید یک ضربه پنالتی برای تیم میزبان اعلام می شد.

 

مرادی همچنین در خصوص داوری بازی پرسپولیس و گسترش فولاد اعتقاد داشت ترکی در اکثر صحنه ها درست قضاوت کرد. پنالتی پرسپولیس درست بود و صحنه ای که جلال حسینی موجب سرنگونی مهاجم گسترش فولاد شد آن قدر نیرو وارد نکرد که خطایی صورت گرفته و پنالتی شود.

 

اعتراضات به داوری مسابقه استقلال و ذوب آهن از سوی مربیان و مسئولان این تیم حواشی بسیاری را در هفته نهم رقابت های لیگ برتر ایجاد کرده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)