بروند شكايت كنند، مگر گاليور حرف بدي است؟

 

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: هيچ‌گاه با كاشاني مشكلي ندارم و نخواهم داشت و اينها ساخته خيالات افرادي است كه مي‌خواهند به پرسپوليس ضربه بزنند.

 

علي دايي پس از تمرين امروز پرسپوليس در جمع خبرنگاران عنوان كرد: وضعيت ما بعد از تساوي مقابل راه‌آهن بد نيست. دو مصدوم داريم كه تلاش مي‌كنيم آنها را به بازي شنبه آينده مقابل شاهين بوشهر برسانيم.

وي افزود: براي تيم شاهين احترام خاصي قائلم. آنها تيم بسيار خوبي هستند و تا الان به آنچه كه استحقاقش را داشته‌اند نرسيدند. بازي سختي داريم اما ديگر نمي‌توانيم اشتباه كنيم و براي گرفتن سه امتياز به بوشهر خواهيم رفت. ما در اين بازي مازيار زارع را به دليل سه اخطاره شدن در اختيار نداريم.

دايي در خصوص دربي 6 فروردين و اعتراض به اين موضوع و اظهارات عزيز محمدي كه گفته است به هيچ عنوان تاريخ دربي عوض نمي‌شود تصريح كرد: من نظرم را قبلا گفته‌ام و تابع هستم. اگر به من بگويند روز عيد هم بازي كنيد مجبوريم بازي كنيم. بهتر بود اين بازي 6 فروردين انجام نمي‌شد اما حالا كه اين تصميم گرفته شده اگر اول فروردين هم اين بازي انجام شود، با قدرت به ميدان خواهيم رفت و طبق وظيفه‌اي كه داريم بازي خواهيم كرد.

اين مربي در خصوص منصرف شدن كرش از حضور در تيم ملي فوتبال ايران گفت: ايشان تصميم خودش را گرفته و اعلام كرده است. من نمي‌توانم در اين باره نظري بدهم.

دايي در جواب اين سؤال كه در حال حاضر در فوتبال ايران مربي خارجي به درد مي‌خورد يا مربي ايراني گفت: من راجع به اين مسائل نظري نمي‌دهم.

سرمربي پرسپوليس در خصوص جلسه كميته فني اين باشگاه كه روز گذشته برگزار شد و از طريق سايت باشگاه نيز هيچ خبري به هواداران ارائه نشد اظهار داشت: جلسه بسيار خوبي برگزار كرديم و راجع به مسائل فني بازي با راه‌آهن حرف زديم. درباره مسائلي كه در تيم اتفاق افتاده با يكديگر صحبت كرديم و بيشتر در خصوص بازي‌هاي بعدي كه پيش رو داريم و نحوه سفرمان براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا حرف‌هايي زديم. در اين جلسه تمام برنامه‌هايمان را در اسفند بررسي كرديم چون در اسفند، ماه پرترافيكي در پيش رو داريم.

دايي در جواب سؤالي در خصوص مشكل با كاشاني كه در برخي رسانه‌ها منتشر شده، گفت: من هيچ گاه با كاشاني مشكلي ندارم و نخواهم داشت. اينها ساخته خيالات برخي از آقايان است كه مي‌خواهند به پرسپوليس ضربه بزنند. ما قبل از اينكه بخواهيم در پرسپوليس با هم كار كنيم دوست 17-18 ساله يكديگر هستيم و اگر مشكلي باشد كنار يكديگر مي‌نشينيم و حرف‌هايمان را مي‌زنيم.

وي افزود: ارتباط من با كاشاني فراتر از اين حرف‌هاست. اگر مشكلي باشد به حبيب كاشاني زنگ مي‌زنم و به خانه ايشان مي‌روم و حرف‌هايم را به او مي‌زنم و يا كاشاني به من زنگ مي‌زند به خانه من مي‌آيد و حرف‌هايش را مي‌زند. برخي‌ها در اين موقعيت به دنبال سوءاستفاده هستند تا با شيطنت‌هاي خاص خودشان به ما ضربه بزنند.

دايي تاكيد كرد: دوران خيلي بدي را سپري كرديم. ما در 5 بازي متوالي شكست خورديم اما الان از سه بازي 7 امتياز گرفته‌ايم و به نظرم آمار بدي نيست. در بازي با راه‌آهن هم مي‌توانستيم پيروز شويم.

دايي خاطرنشان كرد: حالا هم چيزيي تمام نشده 12 بازي و 36 امتياز باقي مانده است. فاصله ما با صدر جدول فقط 8 امتياز است. خيلي از اتفاقات در ليگ برتر مي‌افتد. چون راه درازي تا آخر فصل داريم و ما هم هنوز اميدواريم كه به بالاي جدول صعود كنيم و اصلا نااميد نيستيم.

دايي در جواب سؤالي در خصوص شكايت يك خبرنگار از وي به دليل بي‌احترامي در كنفرانس مطبوعاتي بعد از بازي با راه‌آهن گفت: من دوست دارم آقايان بروند و هر كاري دوست دارند انجام دهند .من به كسي بي‌احترامي نكرده‌ام. ايشان سؤالي از من پرسيد و در جوابش گفتم شما من را ياد كارتون گاليور مي‌اندازيد چون در آن كارتون يك آقايي بود كه همواره دنبال مسائل منفي بود و ساز مخالف مي‌زد و مي‌گفت من مي‌دانم چه اتفاقي مي‌افتد. به غير از اين مسئله من به كسي بي‌احترامي نكردم.

وي اضافه كرد: من صحبتم را انجام دادم. اصلا خوشحال مي‌شوم كسي كه در حقش اجحاف مي‌شود برود دنبال شكايت تا حقش را بگيرد. شما مصاحبه مطبوعاتي من را ببينيد، كاملا روشن و واضح است. همه چيز در آن اعلام شده است. من حرف بدي به هيچ كس نزدم. من فقط شخصيت آن عنوان كارتوني را اعلام كردم كه حرف بدي نبود.

دايي يادآور شد: شما بازي ايران و عربستان را يادتان مي‌آيد. سر همان بازي همين آقا سؤال‌هايي پرسيد كه باز هم مثل همين روز بازي با راه‌‌آهن بود. ايشان هر وقت كه ما نتيجه بدي مي‌گيريم در كنفرانس‌ مطبوعاتي حاضر مي‌شوند. شما به من بگوييد اين همه كنفرانس مطبوعاتي برگزار شد در اين 7 يا 8 ماهه كه ما برديم آيا ايشان را در كنفرانس مطبوعاتي ديده‌ايد. خود اين مسائل خيلي از چيزها را روشن مي‌كند. اگر شما در اين 7-8 ماه كه ما نتايج خوب گرفتيم ايشان را ديده‌ايد كه در كنفرانس‌هاي مطبوعاتي حضور داشته باشد به من بگوييد. تمام فيلم‌هاي نشست‌هاي مطبوعاتي موجود است و حرفي در آن نداريم. هر وقت تيم ما به مشكل برخورده يا باختيم ايشان در كنفرانس مطبوعاتي حاضر بودند و سؤالاتي مي‌كنند كه عجيب و غريب است.

دايي تاكيد كرد:‌ به نظر من ايشان اصلا سؤال نمي‌پرسند، عقايد خودش را به ما نسبت مي‌دهد. الان شما در تمرينات پرسپوليس چيزي از نااميدي مي‌بينيد و مانعي است تا ما به صدر جدول برسيم؟ شما سؤال ايشان را ببينيد و قضاوت كنيد. خدا را شكر در آن نشست هم فيلمبردار بود هم خبرنگار و همه ديدند كه ايشان چه سؤالي پرسيدند و ما چه جوابي داديم.

دايي در ادامه گفت: خوشبختانه هواداران واقعي پرسپوليس زياد هستند و به موقع خودش از اين تيم از جان و دل حمايت مي‌كنند. شما آن تعداد اندك و محدود را نگاه نكنيد كه در گوشه‌اي از ورزشگاه ايستاده‌اند و دنبال هدف خاصي هستند. شما همين آقايان را در برنامه نود ديديد و خوشبختانه برخي عكاسان ورزشي نيز همه اتفاقات را به تصوير كشيدند؛ آقاياني كه شلوغ مي‌كنند تا به هدف خود برسند.

دايي ادامه داد: همه مي‌دانند كه چه كسي خط مي‌دهد و چه اتفاقي مي‌افتد. شما نگاه كنيد اگر غير از آن يك تيكه ورزشگاه مشكلي بود به من بگوييد. متاسفانه اينها كساني هستند كه دلشان براي پرسپوليس نمي‌سوزد. اصلا آدم وارد برخي از مسائل نشود بهتر است. اصلا سكوها به من ربطي ندارد كه درباره‌اش اظهار نظر كنم. ما اگر توپ را داخل دروازه مي‌كرديم به هيچ عنوان اين اتفاقات پيش نمي‌آمد. ما هميشه مديون طرفداران واقعي خودمان هستيم و خواهيم بود.

سرمربي پرسپوليس در پايان يادآور شد: مديون كساني هستيم كه هميشه ما را مورد لطف خودشان قرار داده‌اند نه تنها من را بلكه پرسپوليس بزرگ را مورد حمايت قرار داده‌اند چون اين تيم را دوست دارند. به نظر من تماشاگر واقعي فردي است كه صبر كند تا دقيقه 90 به علاوه وقت اضافه و بعدا تصميم به كاري بگيرد. شما ببينيد برخي اوقات در يك دقيقه فوتبال اتفاقات مختلف مي‌افتد، دقيقه 93 يا 94 يك تيم گل مي‌زند. در بعضي از بازي‌هاي قبلي اين اتفاق افتاده و هواداران صبور باشند تا انشاءالله پرسپوليس از خجالت آنها دربيايد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)