اولين بار است كه خبر پرسپوليسي شدن كريمي را مي‌شنوم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: قرار نيست هميشه من و كريمي مقابل ميليون‌ها نفر همديگر را بغل كنيم و به يكديگر دسته گل بدهيم.

 

علي دايي عنوان كرد: خوشبختانه پس از پيروزي شيرين مقابل استيل آذين در جدول شرايط بهتري نسبت به قبل پيدا كرديم. من اين پيروزي را مجددا به هواداران پرشور پرسپوليس تبريك مي‌گويم و اميدوارم اين موفقيت‌ها در بازي‌هاي آينده ادامه يابد.

 

سرمربي پرسپوليس در خصوص اينكه علي كريمي در ابتداي مسابقه به سمت او نيامده، اظهار داشت: ببخشيد؛ قرار نيست من و علي كريمي در هر بازي و هميشه در وسط زمين مقابل ميليون‌ها نفر همديگر را بغل كنيم و به همديگر دسته گل بدهيم. علي براي من قابل احترام است.

 

دايي تاكيد كرد: كريمي در فوتبال ما بازيكن بزرگي است اما قرار نيست هميشه ما همديگر را در آغوش بگيريم. فوتبال حرفه‌اي است و اميدوارم حرف‌هايي كه زده مي‌شود حرفه‌اي باشد.

 

وي در خصوص احتمال پيوستن كريمي در نيم فصل به پرسپوليس گفت: اين اولين باري است كه اين خبر را مي‌شنوم. چنين موضوعي مطرح نيست و من براي كريمي هر كجا كه باشد آرزوي موفقيت مي‌كنم.

 

سرمربي پرسپوليس در پايان خاطرنشان كرد: روز جمعه ديدار سختي مقابل نفت تهران داريم و بايد از همين امروز تمركزمان را براي آن بازي حفظ كنيم. اميدوارم با همين شرايط در اين مسابقه هم به 3 امتياز برسيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)