پیشکسوت و بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: وضعیت پرسپولیس با شکست پیکان بهتر شده و بازیکنان این تیم با یک برد پرگل روحیه مضاعفی گرفتند.

حمید درخشان در گفتگو با شبکه ایران ادامه داد: باید به برد پرگل پرسپولیس در مقابل پیکان تبریک گفت، انشاالله که این برد پرسپولیس تداوم یابد.

وی در مورد هت تریک انصاری فرد در این بازی تصریح کرد: انصاری فرد روز بسیار خوبی را پشت سرگذاشت و امیدوارم که این بازی خوب ادامه یابد چرا که اگر انصاری فرد راه بیافتد بردهای پرسپولیس تداوم خواهد داشت و این تیم موفق به شکست رقیبان خود خواهد شد.

درخشان در مورد بازی بعدی پرسپولیس در مقابل تیم ملوان بیان داشت: ملوان تیم بسیار خوبی است و بازی کردن در مقابل این تیم بسیار سخت است، ملوان بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارد که در حال حاضر هم در جدول رده بندی وضعیت بسیار خوبی دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا ژوزه به ترکیب ایده آل رسیده است، افزود: مدت زیادی از حضور ژوزه در تیم پرسپولیس گذشته است، یک مربی حرفه ای در 2 الی 3 بازی اول ترکیبش را خواهد شناخت.

وی در مورد عدم حضور زاید در ترکیب تیم پرسپولیس گفت: سیستمی که ژوزه برای تیم پرسپولیس در نظر گرفته حضور یک مهاجم در خط حمله است که ژوزه تصمیم گرفته انصاری فرد را در ترکیب تیم قرار دهد شاید اگر این فرصت در اختیار قاضی هم قرار می گرفت خوب بازی می کرد.

درخشان در پایان در مورد تداوم پیروزی های پرسپولیس در لیگ بیان داشت: بستگی به حریفانی دارد که در مقابل پرسپولیس قرار می گیرند، پرسپولیس بازی های بسیار سختی را در پیش دارد که برای رسیدن به نتایج خوب و برد در این بازی ها کار سختی در پیش دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)