پرسپولیس نیوز : کاروان 42 نفره تیم فوتبال لخویا قطر با استقبال معاونین و مدیران باشگاه پرسپولیس وارد ایران شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، کاروان تیم لخویا قطر متشکل از 20 بازیکن و 22 همراه (شامل؛ مدیران باشگاه، کادر فنی، سرپرستی، رسانه‌ای، پزشکی، تدارکات و …) با پرواز ساعت 21:10 هواپیمایی قطر وارد تهران شد. پرواز کاروان تیم لخویا به شماره 486 بدون تاخیر و در موعد مقرر به زمین نشست و در پی هماهنگی‌های انجام شده از سوی باشگاه پرسپولیس امورات تشریفات و گذرنامه اعضای این تیم در کمترین فرصت انجام شد و آنها با اتوبوس و اتومبیل تشریفات راهی هتل آزادی شدند.

عبدالله تفرشی معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی باشگاه پرسپولیس در فرودگاه امام (ره) حضور یافت و ضمن خوشامدگویی به مدیران باشگاه لخویا با تک تک اعضای این تیم گفتگو کرده و مراتب خوشامدگویی باشگاه پرطرفدار پرسپولیس را به آنها اعلام داشت.

امیر علی حسینی مسوول روابط بین‌الملل باشگاه و پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز در فرودگاه حضور یافته و امورات مربوطه را پیگیری کردند.

شیخ عدنان دبیر کل باشگاه لخویا قطر نیز به همراه کاروان این تیم به ایران آمده و با استقبال نمایندگان سفارت قطر در تهران مواجه شد. اعضای تیم لخویا با اتوبوس و اتومبیل تشریفات و اسکورت عازم هتل آزادی شده و پس از صرف شام در این هتل اسکان یافتند.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نیز در هتل آزادی با نصب پلاکاردی، ورود اعضای تیم لخویا به ایران را خوشامد گفته و مسوولان باشگاه اقدامات لازم برای اسکان فوری اعضای این تیم را انجام دادند.

ناظر چینی مسابقه و چهار داور، کمک داور و داور چهارم بازی که اهل سریلانکا هستند نیز صبح امروز وارد تهران شدند و در هتل استقلال استقرار یافتند.

ناظر چینی این مسابقه عصر امروز به همراه مسوول روابط بین‌الملل باشگاه از استادیوم یکصد هزار نفری آزادی و بخش‌های مختلف ورزشگاه درفشی‌فر بازدید کرده و دقایقی نیز با محمود خوردبین، حمید درخشان و دیگر اعضای کادر فنی پرسپولیس در اتاق مربیان به گفتگو پرداخته و درباره برخی مسائل مربوط به بازی مباحثی را مطرح کردند.

سالم سعید ناظر داوری مسابقه از امارات نیز با پرواز ساعت 19:55 هواپیمایی امارات وارد ایران شد و مورد استقبال مسوولان باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

به گفته حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس جلسه هماهنگی بازی با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، سرپرستان و مدیران رسانه‌ای دو تیم، نماینده ورزشگاه آزادی، سازمان لیگ، نیروی انتظامی و سایر مسوولان ذیربط روز دوشنبه برگزار خواهد شد و محمود خوردبین ضمن ارائه لباس پرسپولیس درباره بلیت فروشی، نحوه استقرار تماشاگران دو تیم و سایر مسائل مرتبط با بازی نسبت به تبادل نظر با ناظر چینی مسابقه اقدام کرده و تصمیمات اتخاذ شده متعاقبا از سوی سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: کنفرانس خبری مربیان پرسپولیس و لخویا ساعت 12 و 12:30 برگزار خواهد شد و بنابه تاکید نمایندگان AFC درخشان و لادروپ در این کنفرانس فقط به سوالات درباره بازی روز سه‌شنبه پاسخ خواهند داد و از نمایندگان رسانه‌ها درخواست می‌شود از طرح سوالات درباره مسائلی خارج از بازی روز سه‌شنبه خودداری نمایند.

تمرین تیم پرسپولیس صبح روز دوشنبه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار خواهد شد و طبق قوانین حضور رسانه‌ها در 15 دقیقه ابتدایی تمرین بلامانع است. تیم لخویا قطر نیز به احتمال فراوان در ورزشگاه آزادی تمرین خواهد کرد و ساعت تمرین این تیم پس از اعلام باشگاه لخویا به ناظر تیمی مسابقه و متعاقب آن به باشگاه پرسپولیس مشخص و اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: آقای نژاد فلاح طی روزهای گذشته به تشکیل ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی پرسپولیس تاکید خاصی بر میهمان نوازی حریفان داشته و این ستاد طی چهار روز گذشته هر روز جلساتی را برگزار کرده و تصمیم‌گیری‌های مربوطه به مدیریت باشگاه گزارش شده است.

آقای نژاد فلاح به احتمال فراوان به اردوی تیم لخویا خواهد رفت و ورود مدیران باشگاه و اعضای تیم لخویا به ایران را به آنها خوشامد خواهد گفت و دیداری صمیمی با آنها خواهد داشت.

حسین قدوسی در پایان گفت: به طور حتم حضور پرشور هواداران پرسپولیس در بازی روز سه‌شنبه تاثیر زیادی بر موفقیت پرسپولیس داشته و برخی چهره‌های صاحب نام باشگاه پرسپولیس نیز برای تماشای بازی به استادیوم آزادی خواهند آمد.

باشگاه پرسپولیس در فراخوانی که منتشر شده بر حمایت هواداران از تیم تا دقیقه 90 و پرهیز از هرگونه شعار غیر از تشویق تیم و همچنین حفظ احترام و حرمت تیم میهمان تاکید کرده است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)