در ديداري دوستانه مقابل متاليست اوكراين
مرجع خبری پرسپولیس : تيم ملي فوتبال ايران در ديداري دوستانه مقابل تيم ليگ برتري از اوكراين بدون گل متوقف شد.

 

تيم ملي فوتبال ايران كه در اردوي تداركاتي اتريش به ‌سر مي‌برد امشب از ساعت 20:30 به وقت ايران نخستين ديدار تداركاتي‌اش را در اين كشور به سرمربيگري كارلوس كي‌روش پرتغالي انجام داد كه اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

 

كي‌روش كه در اين ديدار تداركاتي بيشتر سعي داشت نفرات ملي‌پوش را از لحاظ فني شناسايي كند در جريان مسابقه و در دو نيمه آن از دو تركيب مختلف براي اين مسابقه سود جست.

 

تيم ملي فوتبال ايران در اين ديدار تداركاتي كه مقابل تيم متاليست اوكراين، تيم سوم ليگ برتري اين كشور برگزار كرد در پايان 90 دقيقه به تساوي بدون گل رسيد. علي‌رضا حقيقي دروازه‌بان تيم ملي در نيمه دوم و در دقيقه 57 پنالتي ماركو دويچ از متاليست را مهار كرد تا مانع از اولين شكست تيم ملي با سرمربيگيري كي‌روش شود.

 

اين پنالتي را قاسم دهنوي به بازيكنان حريف تقديم كرد و داور را مجاب كرد تا در اين صحنه به وي كارت زرد نشان دهد. ضمن اينكه مازيار زارع از ايران و ماركو دويچ نيز در اين مسابقه از كارت‌هاي زرد داور بي‌نصيب نماندند.

 

در اين ديدار كه زير نور آفتاب برگزار شد تيم ملي با لباس قرمز رنگ و تيم اوكرايني با لباس زردرنگ مقابل يكديگر به ميدان آمدند ضمن اينكه در نيمه دوم هر دو تيم موقعيت‌هاي خوبي را روي دروازه يكديگر ايجاد كردند كه اين فرصت‌ها با بي‌دقتي مهاجمان‌شان از دست رفت.

 

تيم ملي در اين بازي از حمايت هواداران ايراني كه در جريان مسابقه اين تيم را تشويق مي‌كردند، بهره برد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)