باشگاه استقلال در نامه‌ای از فدراسیون فوتبال درخواست کرده است تا زمان نقل و انتقالات را تا روز یکشنبه تمدید کند. این در حالی است که به گفته دبیر سازمان لیگ، زمان نقل و انتقالات پنجشنبه شب به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که علی کاظمی دبیر سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرده بود زمان نقل و انتقالات پنجشنبه شب به پایان رسیده و این زمان دیگر تمدید نخواهد شد، با این حال باشگاه استقلال دو روز پیش از فدراسیون فوتبال درخواست کرده است به خاطر حضور این تیم در اردوی آماده سازی اوکراین، این زمان را تا روز یکشنبه آینده تمدید کند.

حبیب‌الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: من پنجشنبه شب با مهدی محمدنبی دبیر فدراسیون فوتبال تماس گرفتم و به او گفتم نقل و انتقالات امشب تمام می‌شود ولی استقلالی‌ها نیامده‌اند. نبی گفت که استقلالی‌ها از ما خواسته‌اند نقل و انتقالات را تا روز یکشنبه تمدید کنیم و من هم نامه‌ای را به مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ برای رسیدگی به این موضوع زده‌ام.

به گفته شیرازی، احتمال این هست که نامه تاج به هیات فوتبال استان تهران صبح شنبه به دست این هیات برسد و استقلالی‌ها بتوانند قراردادشان را ثبت کنند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)