پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در طبقه‌بندی معتبرترین نشریه فوتبال آلمان در رده سیزدهم بهترین دروازه‌بان‌های جام جهانی قرار گرفت.

در شرایطی که تنها 4 دیدار از 64 دیدار جام جهانی 2014 باقی مانده است، علیرضا حقیقی همچنان یکی از دروازه‌بان‌های خوب جام جهانی بیستم طبق معیارهای هفته‌نامه کیکر آلمان محسوب می‌شود.

در شرایطی که حقیقی در این دوره به خاطر حذف تیم ملی ایران در مرحله گروهی مسابقات 3 بازی انجام داد و دروازه‌بان‌های دیگری مثل مانوئل نویر(آلمان)، ناواس(کاستاریکا و … به خاطر بازی کردن بیشتر در جام و صعود تا مراحل یک هشتم، یک چهارم و حتی نیمه‌نهایی بازی‌های بیشتری انجام داده‌اند، حقیقی موفق شده براساس میانگین نمره خود نزد نشریه آلمانی در جایگاه سیزدهم بهترین دوازه‌بانان بازی‌های برزیل 2014 قرارگیرد.

*2.83 برای دروازه‌بان کووییلو

براساس میانگین نمره 3 بازی که حقیقی مقابل نیجریه، آرژانتین و بوسنی هرزگوین انجام داد، کیکر به وی 2.83 نمره داده است.

دروازه‌بان فصل قبل تیم دسته دومی کووییلو پرتغال پایین‌تر از دروازه‌بان‌های تیم‌های کاستاریکا، مکزیک،‌‌آلمان، آمریکا، اکوادور، شیلی، ایتالیا، برزیل، کلمبیا، الجزایر، سوئیس و نیجریه قرار گرفته است.

رده‌بندی انجام شده نشریه ژرمن‌ها دراین مورد به شرح زیر است:

1- ناواس،‌کاستاریکا،‌نمره: 1.8

2- اوچه‌ا، مکزیک، نمره : 1.88

3-نویر، آلمان،‌نمره 2

4-هاوارد، آمریکا، نمره 2.25

5-دومینگوئز،‌اکوادور، 2.33

6-براوو، شیلی، نمره 2.38

7-بوفون، ایتالیا، نمره : 2.5

8- جولیو سزار، برزیل، 2.6

اوسپنیا،‌کلمبیا،‌نمره 2.6

10- امبولی،‌الجزایر، 2.63

بنگالیو،‌سوئیس، نمره 2.63

12-انی‌یاما، نیجریه 2.75

13-علیرضا حقیقی، ایران، نمره 2.83

*میانگین نمره نشریه آلمانی

براساس نظام نمره دهی نشریه کیکر، بهترین نمره بازی یک است و ضعیف‌ترین آن 6 خواهد بود. حقیقی با توجه به بازی‌های خوبی که به خصوص مقابل نیجریه و آرژانتین انجام داد، همینطور مقابل بوسنی تیم ملی را همراهی کرد، صاحب نمراتی شد که میانگین آن 2.83 است.


 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)