پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه و سرمربی تیم پرسپولیس پیش از آغاز تمرین دقایقی برای بازیکنان به صحبت پرداختند.

حمیدرضا گرشاسبی امروز پیش از شروع تمرین تیم پرسپولیس جلسه‌ای با بازیکنان و مربیان این تیم برگزار کرد و دقایقی برای سرخپوشان به صحبت پرداخت.

در این جلسه گرشاسبی ضمن قدردانی از بازیکنان بابت عملکرد مناسب در فصلی که گذشت، در خصوص مشکلاتی که این باشگاه با آن دست و پنجه نرم می‌کند صحبت کرد.

گرشاسبی همچنین ضمن بیان مشکلات، از بازیکنان پرسپولیس خواست تا بدون توجه به مشکلات و مسائلی که شاید بر سر راه آنها قرار بگیرد، تنها به موفقیت تیم پرسپولیس پرداخته و اقدام خود را برای رسیدن به موفقیت انجام دهند.

همچنین سرپرست باشگاه پرسپولیس از بازیکنانی که در روزهای محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات با تمدید قرارداد و امضای قرارداد تعصب و وفاداری خود را به پرسپولیس نشان دادند تشکر و قدردانی کرد.

گرشاسبی در جمع بازیکنان گفت: باید تقدیر و تشکری داشته باشم از تلاش و زحمات شما که طی دو سال در سطح اول فوتبال ایران قرار گرفتید و با همه مشکلاتی که وجود داشت، مخصوصا محرومیت از پنجره نقل و انتقالات، با تلاش مضاعف توانستیم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا صعود کنیم و عنوان قهرمانی پرسپولیس را در دو سال تکرار کنیم.

وی افزود: بی‌شک درایت کادر فنی و عملکرد و همت و غیرت بازیکنان باعث شکست الجزیره شد و پرسپولیس توانست به مرحله بعدی مسابقات آسیایی صعود کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: جا دارد بار دیگر برد شیرین تیم ملی را به فوتبال ایران تبریک بگویم و از عملکرد خوب و تاثیرگذار وحید امیری و علیرضا بیرانوند دو بازیکن ارزنده پرسپولیس تقدیر نمائیم.

گرشاسبی در پایان یادآور شد: امیدوارم امسال نیز همچون سال‌های گذشته با تمام قوا در مسابقات شرکت کنیم تا بتوانیم در سطح اول فوتبال ایران و آسیا حاضر شویم و دل هواداران را شاد کنیم. ضمن اینکه حضور دو بازیکن جدید پرسپولیس، مهدی شیری و مهدی شریفی را به فال نیک می‌گیریم و به آنها خیر مقدم می‌گوییم.

بعد از صحبت‌های گرشاسبی، برانکو هم لحظاتی به صحبت پرداخت و از گرشاسبی بابت حضورش در تمرین قدردانی کرد.

همچنین سرمربی تیم پرسپولیس ضمن ابراز رضایت از وضعیت این تیم و جذب بازیکنان مدنظر اعلام کرد که قوی‌تر از فصل گذشته در لیگ برتر شرکت خواهند کرد و نتایج بهتری خواهند گرفت.

برانکو البته از شروع تمرینات با تعداد بالای بازیکنان راضی بود و این مسئله را امیدوارکننده خواند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)