یکشنبه 18 اسفند(10:44) 

مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصارى فرد خيلى اميدوار است پرسپوليس به روزهاى خوبش برگردد. او معتقد است شاگردان وينگادا بازيكنان بزرگى هستند اما از شرايط خوب خود خارج شده اند و حالا وى تمام تلاشش را به كار گرفته تا آنها به خودشان بيايند. گفت و گو با وى را بخوانيد:
PNNC • از شرايط پرسپوليس راضى هستيد؟
شرايط را دنبال مى كنيم تا به رضايت برسيم.در همين رابطه اقداماتى انجام داده ايم كه انشاء الله اين اقدامات جواب بدهد.

PNNC • منظورتان چه اقداماتى است؟
كارهايى مثل جريمه و شرايط خاصى كه براى بازيكنان در نظر گرفته ايم. براى كادر فنى هم تمهيداتى در نظر داريم تا قدرت عمل بيشترى داشته باشد.


PNNC • جريمه ۱۰ درصدى مطابق فوتبال روز دنيا هست؟
جريمه در كل دنيا هست و در اروپا هم شاهد چنين مسائلى هستيم. به نظر من اين تصميم درست است و انشاء الله كه مثمر ثمر باشد و بازيكنان به خودشان بيايند. البته به بچه ها اعلام كرده ايم كه اگر در بازى هاى بعدى نتايج خوبى بگيرند اين جريمه را جبران مى كنيم.

PNNC • مشكل اصلى پرسپوليس چيست؟
به نظر من مشكل اصلى اين است كه بازيكنان ما شرايط خود را گم كرده اند. پرسپوليس نخبه هاى ليگ را جمع كرده است. بادامكى، منصورى و پترويچ ستاره هاى تيم خودشان بودند اما در پرسپوليس از آن شرايط فاصله گرفته اند. حالا تعويض مربى بوده يا چيز ديگرى نمى دانم. بچه هاى ما بايد به شرايط خوب خودشان برگردند. حالا يا با تمرين بيشتر است يا با تنبيه و ملايمت. بچه هاى ما لياقت بيشترى دارند و بازيكنان بزرگى هستند.
PNNC • تا امروز از كار وينگادا راضى بوده ايد؟
فكرمى كنم وينگادا بايد زمان بيشترى داشته باشد تا با روحيات تيم،بازيكنان و همچنين فرهنگ ما آشنا شود. تا آخر فصل فرصت داريم تا ارزيابى كاملى در مورد كار او داشته باشيم.
PNNC • از استخدام وينگادا پشيمان نيستيد؟ به هر حال افشين پيروانى نتايج بهترى كسب كرده بود.
بحث ما بازى تيممان است و بايد روز به روز از نظر فنى رشد داشته باشد. هر چند كار پيروانى از نظر امتيازى بهتر بوده اما ما شرايط كلى و آينده را نگاه مى كنيم. شايد آن موقع مى برديم اما هواداران پرسپوليس از بازى تيم راضى نبودند.
PNNC • الان هم راضى نيستند چون تيم نه خوب بازى مى كند و نه امتياز مى گيرد.
بله اما تا آخر فصل فرصت هست. داشته هاى ما همين است و بر اساس آنها كار مى كنيم.
PNNC • اگر قرار بود همين امروز تصميم بگيريد قرارداد وينگادا را تمديد مى كرديد؟
هنوز فرصت داريم و الان تصميم نمى گيريم. يعنى نمى توانيم تصميم بگيريم چون تا آخر فصل قرارداد داريم. البته الان هم مى شود تصميم گرفت اما شامل هزينه مى شود. اميدوارم تيم بهتر از اينها شود.
PNNC • فكر مى كنيد پرسپوليس در آسيا چه نتايجى بگيرد؟
قطعاً به دنبال اين هستيم كه در گروه خودمان اول شويم و فصل آينده با تقويت تيم به مقام هاى بالاتر برسيم. فقط از هواداران مى خواهيم كه تيم را پشتيبانى كنند تا در آسيا نتايج بازى هاى داخلى را جبران كنيم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)