مهاجم جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید برای لیگ پانزدهم انتخاب خیلی خوبی داشته و امیدوار است که بتواند به فولاد کمک کند.

مهدی دغاغله در گفت‌​وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، درباره پیوستنش به فولاد اظهار کرد: فولاد از نظر امکانات سخت‌​افزاری و نرم‌​افزاری باشگاهی حرفه‌​ای است و حضور آقای اسکوچیچ در این تیم و همچنین کمک به تیم شهر خودم، باعث شد که فولاد را انتخاب کنم.

وی بیان‌کرد: امیدوارم هم من به فولاد کمک کنم و هم فولاد به من کمک کند تا به اوج برسیم. از این‌ که به فوتبال استانم برگشته‌​ام احساس خوبی دارم. پس از پنج، شش سال دوری از فوتبال خوزستان دوباره به اینجا برگشتم و امیدوارم بتوانم به فولاد کمک کنم تا این تیم را در بالای جدول ببینیم.

این بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که تغییر و تحولات رخ داده در فولاد او را برای حضور در این تیم مردد نکرد، گفت: یکی از دلایل برگشتم به فولاد حضور آقای اسکوچیچ در این تیم بود؛ چرا که او در ملوان مربی من بود و با یکدیگر کار کرده بودیم و نسبت به تفکرات هم آشنایی داشتیم و این تغییرات خیلی من را مردد نکرد؛ چرا که می‌​دانستم فولاد باشگاه باثباتی است و اگر فردی از این باشگاه برود، فرد دیگری به جای او می‌آید و به همین دلیل مشکلی نداشتم و به نظرم انتخاب خیلی خوبی داشتم.

وی در ادامه به فصل ناموفق خود در پرسپولیس اشاره و عنوان‌ کرد: فصل گذشته فصل ناموفقی در پرسپولیس داشتم. از ابتدای فصل برای من شرایطی پیش آمد و آن مصدومیت من را اذیت کرد و پس از آن هم مربیان این تیم به دلایلی که نمی‌​دانم، آن‌طور که باید دست من را می‌​گرفتند، نگرفتند. به هر حال تمام این اتفاقات گذشت.

دغاغله خاطرنشان‌ کرد: با توجه به این‌ که در پرسپولیس سال خیلی سختی را از نظر روحی – روانی گذراندم، می​‌خواستم به تیمی بیایم که آرامش داشته باشم و من برای انتخابم، دوستی و فوتبال خوب را در نظر گرفتم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط فعلی فولاد آیا این تیم در لیگ پانزدهم می‌تواند جایگاه خوبی به دست آورد، گفت:‌ شرایط لیگ سال به سال سخت‌تر می‌​شود. امسال در فولاد چندین مهره جابه‌جا شده​‌اند یا خواهند شد ولی این تیم توانسته است، 90 درصد اسکلت اصلی خود را حفظ کند و فکر می​‌کنم بتواند امسال جایگاه خوبی کسب کند؛ هر چند کار خیلی سختی داریم. من هم نسبت به بازیکنان این تیم از قبل شناخت دارم و امیدوارم با رفاقت و محبت بتوانیم فولاد را به حقش برسانیم. سال گذشته حق فولاد کسب سهمیه آسیایی بود که به آن نرسید.

این بازیکن تازه‌وارد تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان گفت: از مدیریت باشگاه فولاد و همچنین هواداران این تیم که طی چند روزی که به اهواز آمده‌​ام، در صفحه اجتماعی‌ام، نسبت به من محبت داشتند، تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم جوابگوی محبت آنها باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)