کروش از این دلخور است که چرا خبر دستیار شدن کاپیتان سابق تیم ملی را رسانه ای کرده اند.

به گزارش خبرآنلاین، کارلوس کروش سرمربی تیم‌ملی در جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون رو به اعضا گفت: «من به عنوان سرمربی اختیار دارم تا دستیارم را انتخاب کنم. پس از بررسی‌های لازم به این نتیجه رسیدم جواد نکونام به عنوان دستیار کنار من باشد.

او مي‌تواند در آينده يكي از مربيان بزرگ و خوب فوتبال ايران شود چون توانايي‌‌اش را دارد.» كروش اين حرف‌ها را زد اما هيچ‌گاه نگفت جواد نكونام از چه زماني روي نيمكت ايران خواهد نشست. كروش توقع داشت تا پس از هماهنگي با نكونام و كفاشيان، زمان شروع كار را تعيين كنند اما يكي از اعضاي هيأت‌رئيسه فدراسيون بي‌آنكه به اين مسائل توجه كند، پس از خروج از جلسه، به خبرنگاران گفت: «نكونام مربي تيم ‌ملي شد.»

كروش پس از آنكه متوجه شد چه اتفاقي افتاده، به شدت عصباني شد. سرمربي تيم ‌ملي مي‌گفت: «چرا بايد تمام اخبار به بيرون برود؟ ما هنوز به جمع‌بندي نهايي نرسيده‌ايم و تنها مي‌دانيم جواد در ادامه مسير كنار ما خواهد بود. اگر قرار بود كسي چنين خبري را اعلام كند، اين كفاشيان بود نه ‌فرد ديگري. چه كسي گفت خبر مربيگري نكونام را ‌فرد ديگري اعلام كند؟»

مصاحبه روز سه‌شنبه كفاشيان هم به خوبي گواه همين موضوع بود. او دقايقي پس از مصاحبه عضو هيأت‌رئيسه فدراسيون، به خبرنگاران گفت: «هنوز حضور نكونام در تيم‌ملي قطعي نيست.» كفاشيان با اين تناقض‌گويي به نوعي خواسته كروش را انجام داد. آنچه پيداست هنوز چارچوبي براي حضور نكونام در تيم مشخص نشده و بايد تازه دو طرف در اين باره به بحث و مذاكره بنشينند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)