مرجع خبری پرسپولیس : آخرین مصاحبه افندی نشان می دهد، مربی قهرمان لیگ ترکیه بی تمایل نیست با پرسپولیس عنوان قهرمانی لیگ ایران را از آن خود کند.

این روزها حرف و حدیث‏های فراوانی پیرامون حضور مصطفی دنیزلی در ایران و مربیگری در پرسپولیس به گوش می‏رسد. مصاحبه افندی خیلی چیزها را روشن می‏کند…

” دنیزلی ” در مورد احتمال جدایی‏اش از بشیکتاش گفت: « احتمالش خیلی ضعیف است چون دوست دارم در مسابقات اروپایی با تیم محبوبم حضور پیدا کنم اما هیچکس از آینده‏اش خبر ندارد و شاید اتفاقات دیگری هم رخ بدهد. »

سرمربی بشیکتاش که با این تیم قهرمان لیگ و جام حذفی ترکیه شده در ادامه می‏گوید: « من از پرسپولیس و هوادارانش خاطرات خیلی خوبی دارم. شک نکنید که اگر از بشیکتاش جدا شوم، یکی از گزینه‏های اصلی‏ام پرسپولیس خواهد بود. دوست دارم به این تیم برگردم و کار ناتمامم را تمام کنم. »

” دنیزلی ” در رابطه پیشنهاد مسئولان پرسپولیس نیز گفت: « فقط یک بار پیشنهادی از طرف آقای عباس انصاری‏فرد ارایه شد که من هم هیچ جوابی به آن نداده‏ام. اینکه الان می‏گویند دنیزلی به تهران می‏آید و قطعاً پیشنهاد پرسپولیس را قبول می‏کند، صحت ندارد. »

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)