قلعه‌نويي گفته بود همه به خاطر پرسپوليس و استقلال مي‌آيند / دوباره نيمي از فولادشهر سرخ مي‌شود
مرجع خبری پرسپولیس :
محمدرضا تابش معاون فني و قائم مقام باشگاه سپاهان گفته در ديدار هفته هفدهم اين تيم مقابل پرسپوليس كه روز شنبه 7 آذر در ورزشگاه فولادشهر برگزار مي‌شود، سپاهان فقط 10 درصد سكوهاي فلزي (و احتمالا پشت دروازه جنوبي) را براي طرفداران پرسپوليس اختصاص خواهد داد. تابش كه به نظر مي‌رسد اين بار آتش تندتري از محمدرضا ساكت، مجيد بصيرت و امير قلعه‌نويي، مديرعامل، سرپرست و سرمربي تيمش در اين مقوله دارد، گفته چه معني دارد كه ميزبان در اين بازي با حساسيت فوق‌العاده‌اش كمتر از ميهمان تماشاگر داشته باشد.
اما شايد بهتر باشد آقاي تابش را به مصاحبه فصل گذشته امير قلعه‌نويي سرمربي فعلي سپاهان بعد از بازي اين تيم مقابل استقلال خطاب به سپاهاني‌ها ارجاع دهيم كه اتفاقا به موضوع عدم قانونمداري در اين‌خصوص گله‌مند بوده گفته بود: «برويد ببينيد در بازي‌هاي سپاهان مقابل ذوب‌آهن، مقاومت يا تيم‌هاي ديگر چقدر تماشاگر مي‌آيد و همين تعداد تماشاگر را با تعداد حاضران در ورزشگاه در ديدار سپاهان مقابل استقلال و پرسپوليس مقايسه كنيد.
سپاهاني‌ها بدانند اين تماشاگران به خاطر استقلال و پرسپوليس است كه به ورزشگاه مي‌آيند و اكثر آنها سرخابي پايتخت را دوست دارند.» اتفاقا در اصفهان پرسپوليس تيم فوق‌العاده محبوبي است و با وجود حساسيت تقابل تيم‌هاي اصفهاني با دو غول تهراني، به‌خصوص سپاهان و پرسپوليس در سه سال اخير، در تمام بازي‌هاي
سپاهان- پرسپوليس درصد هواداران ميهمان به ميزبان 60 به 40 يا در بدبينانه‌ترين حالت 50-50 است. نكته ديگر اينجاست كه ظرفيت ورزشگاه فولادشهر با اندازه‌گيري دقيق حدود 8800 نفر خواهد بود كه در بازي‌هاي بزرگ 10 الي 12 هزار نفر را در خود جاي مي‌دهد. حال بايد از آقاي تابش پرسيد آيا سپاهان برمبناي ظرفيت واقعي ورزشگاه 10 درصد سكوها را به پرسپوليسي‌ها مي‌دهد يا براساس آمار غلو شده (كه مي‌گويند 20 هزار نفر به ورزشگاه آمده‌اند) 2 هزار پرسپوليسي را در چمن پشت دروازه جنوبي جاي مي‌دهد؟ با اين حال به احتمال فراوان اين خواسته اصفهاني‌ها دوباره عملي نخواهد شد و روز بازي بنا به شرايط به وجود آمده دوباره هواداران پرسپوليس حداقل نيمي از ورزشگاه فولادشهر را از آن خود مي‌كنند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)