مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس همچنان با یک دستیار به کارش ادامه می دهد. پس از جدایی مهدی تارتار از جمع سرخپوشان گفته می شد دایی خیلی زود دستیار جدیدش را مشخص می کند اما با گذشت بیش از یک ماه هنوز خبری از جانشین تارتار نیست.

 

به نظر می رسد به این زودی ها نباید منتظر انتخاب دستیار جدید علی دایی باشیم. علی دایی تاکنون نام هیچ گزینه ای را به باشگاه اعلام نکرده. این در حالیست که همچنان عالی پور، آنالیزور تیم به عنوان دستیار در کنار دایی و عبدی حضور دارد.

 

مهلت یک هفته ای کاشانی به دایی

پیش از برگزاری اردوی کیش در نشستی که بین حبیب کاشانی و کادرفنی برگزار شد، حبیب کاشانی از سرمربی پرسپولیس تا 15 روز آینده نام مهاجم خارجی مورد نظرش را به باشگاه اعلام کند. حدود یک هفته از آن زمان می گذرد و احتمالا دایی تا هفته آینده نام مهاجم خارجی اش را اعلام می کند.

 

این اتفاق در حالی رخ می دهد که طی هفته های گذشته دو مهاجم خارجی (زلتان هارسونی و فلاویو بکجونیور) به ایران آمدند اما هیچکدام نتوانستند نظر مثبت دایی را جلب کنند. از طرفی قرار است پیش از دربی پایتخت یک کامرونی هم برای شرکت در تمرینات پرسپولیس به تهران سفر کند. هر چند حتی در صورت حصول توافق، این مهاجم از نیم فصل دوم می تواند برای پرسپولیس بازی کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)