خبرگزاری پرسپولیس : دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، طبق برنامه، بعدازظهر امروز (دوشنبه) برگزار می شود.

در حالی که شایعاتی در خصوص لغو دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز به گوش می رسید، این مساله از سوی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ و همچنین مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تهران تکذیب شد.

در این خصوص، ˈحجت الله بهمنیˈ مدیر روابط عمومی سازمان لیگ برتر گفت: تمامی دیدارها که قرار است در تهران برگزار شود، در همان ساعت مقرر انجام خواهد شد و با این اوصاف تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی، بعدازظهر امروز به مصاف هم می روند.

وی ادامه داد: فقط دیدار تیم های داماش گیلان و استقلال تهران به دلیل دیر رسیدن آبی پوشان تهرانی به شهر رشت، به فردا (سه شنبه) موکول شد.

همچنین ˈحسین قدوسیˈ مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تهران نیز گفت: تا به این لحظه، خبری از سوی مسوولان در خصوص لغو دیدار با تیم تراکتورسازی تبریز به اطلاع مدیرعامل و سرپرست پرسپولیس نرسیده است و این دیدار طبق برنامه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: هم اکنون هواداران دو تیم در حال عزیمت به ورزشگاه آزادی تهران هستند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

گفتنی است عبور و مرور تماشاگران شهرستانی باعث به وجود آمدن ترافیک در اطراف میدان آزادی و اتوبان منتهی به ورزشگاه آزادی شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)