مرجع خبری پرسپولیس : عضو سابق کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: استیلی نتوانست از پتانسیل این تیم استفاده کند اما همه تقصیرات گردن او نیست.

 

عضو مستعفی کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تغییرات باید در جهت تقویت این تیم باشد گفت: برخی افراد و عوامل در باشگاه پرسپولیس هستند که ضعیف عمل می‌کنند و در نتیجه نگرفتن پرسپولیس نقش داشته‌اند.

بنابراین همه تقصیرات را نباید به گردن کادر فنی انداخت.

 

بیژن ذوالفقار نسب ضمن بیان مطلب فوق گفت:  من دو ماه است که دیگر عضو کمیته فنی تیم پرسپولیس نیستم. تیم پرسپولیس از ابتدای فصل مشکلات عدیده ای داشت که هنوز مسئولان این تیم نتوانسته اند آن را برطرف کنند.

 

وی افزود: از بعد فنی تیم پرسپولیس مشکلات اساسی در ساختار تیمی، بویژه درساختار دفاعی خود دارد  ضمن اینکه به دلیل مصدومیت اولادی و نوروزی این تیم با مشکلاتی در خط حمله نیز مواجه شده است.  بازیکنان پرسپولیس ظرفیت های بازی بالایی دارند که تاحدودی در بازی با ذوب آهن آن را نشان دادند اما  در بازی با استقلال اعتماد به نفس نداشتند و این اعتماد به نفس را باید کادر فنی به تیم منتقل کند.

 

عضو سابق کمیته فنی تیم پرسپولیس تاکید کرد:  به نظر من تغییر و تحولات باید در راستای تقویت تیم باشد .من به عملکرد کادر فنی تیم پرسپولیس نمره قبولی نمی دهم چون نتوانسته اند که از پتانسیل موجود بازیکنان تیم در هفت هفته ای که از شروع رقابتهای لیگ گذشته ، نهایت استفاده را بکنند، اما دید ما برای تغییرات نباید صفر یا صد باشد بلکه در این بین اعداد دیگری نیز وجود دارند که می توان به آنها نیز توجه کرد.

 

ذوالفقار نسب خاطرنشان کرد: یکسری افراد و عوامل در باشگاه پرسپولیس هستند که ضعیف عمل می کنند و در نتیجه نگرفتن پرسپولیس نقش داشته اند بنابراین همه تقصیرات را نباید به گردن کادر فنی گذاشت. از این رو اعتقاد دارم برای تغییر کادر فنی باید با حوصله بیشتری عمل کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)