مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با انتخاب ورزشگاه آزادی برای برگزاری فینال جام حذفی پرسپولیس بهترین فرصت را برای قهرمانی به دست آورده است.

پایان رأفت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: به نظر من انتخاب ورزشگاه آزادی بهترین انتخاب برای پرسپولیس بود تا فینال جام حذفی را در آن برگزار کنند.

مهاجم سابق پرسپولیس تصريح کرد: پرسپولیس با این شرایط بهترین فرصت را برای قهرمانی در جام حذفی به دست آورده و باید از این شانس به بهترین استفاده را ببرند و با قهرمانی در جام حذفی هم دل هواداران را شاد کنند و هم سهمیه آسیا را بگیرند.

وی در مورد سپاهان گفت: به نظر من سپاهان یکی از بهترین تیم های ایران است و نباید فکر کنیم که سپاهان چون در ورزشگاه آزادی بازی می کند از الان بازنده است، پرسپولیس هنوز قهرمان جام حذفی نشده و باید تمام توانش را در بازی فینال بگذارد تا به این مهم دست یابد.

قطعا سپاهان هم انگیزه زیادی برای قهرمانی دارد و تلاش خودش را خواهد کرد اما پرسپولیس میزبان است و نباید این موقعیت را به راحتی از دست بدهد.

رأفت در پایان گفت: هواداران پرسپولیس بهتر از هر کسی اهمیت این بازی را می دانند و مطمئنا روز بازی فینال جام حذفی ورزشگاه آزادی را پر خواهند کرد تا با تشویق و حمایت خودشان تیم پرسپولیس را برای رسیدن به قهرمانی در جام حذفی همراهی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)