سه شنبه 24 دی (19:36)

مرجع خبری پرسپولیس : حسین هدایتی و مجید فرخزادی دو نفری بودند که به انتخاب انصاری فر رای منفی دادند

در روز رای‌گیری برای انتخاب هیات مدیره پرسپولیس ، از 5  رای ماخوذ ، دو رای منفی وجود داشت.
این دو رای منفی را چه کسانی به مدیر جدید داده بودند؟ اتفاقات پس از جلسه نشان می‌داد که قطعا با اختیاراتی که حسین هدایتی به دست آورده است ، او نمی توانسته مخالف با انتخاب انصاری‌فرد باشد. حتی روزنامه وطن امروز به مدیرمسئولی مهرداد بذرپاش از روزنامه های نزدیک به سازمان ورزش در گزارشی نوشته بود این دو رای منفی را محمد آخوندی و داریوش مصطفوی به انتخاب انصاری‌فرد داده بودند . این خبر اما در تناقض با اتفاقی است که در پرسپولیس افتاد ؛« روز جلسه از سوی آقای علی آبادی اعلام شد با توجه به سوابق مدیریتی و کاری آقای انصاری‌فرد ، ایشان که از مدیران ارزشی و متعهد هستند باید مدیر تیم شوند.» این جمله را یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس درباره انتخاب یکباره عباس انصاری‌فرد برای سمت مدیرعاملی تیمش می‌گوید. او ادامه می‌دهد:« تا قبل از جلسه قرار نبود اصلا نام انصاری‌فرد مطرح شود اما با پیام علی‌آبادی همه چیز تغییر کرد و او رای آورد.»
تا پیش از این جلسه ، با صحبت‌های هدایتی و علی‌آبادی ، رئیس هیات مدیره پرسپولیس فکر می‌کرد این بار اوست که مدیر تیم را مشخص می‌کند. هدایتی و فرخزادی روی گزینه‌ای مشترک که از دوستان نزدیکشان بود هم به توافق رسیده بودند. مدیر پیشنهادی آنها امیر عابدینی ، محبوب ترین مدیر همه سال‌های پس از انقلاب تیم پرطرفدار پایتخت بود . آنها فکر می‌کردند که می توانند انتخاب شان را با تک رای محمد حسین نژادفلاح برگزینند . اما به یکباره با دستور رئیس سازمان ورزش همه چیز عوض شد؛« آخوندی و آقای مصطفوی به آقای انصاری فرد رای دادند و مثل همیشه نژادفلاح هم از موضع سازمان ورزش حمایت کرد تا انصاری فرد انتخاب شود. اصلا بعید نبود که عابدینی در این رای گیری انتخاب شود ولی رای نژادفلاح همه چیز را عوض کرد.» این جمله را یکی دیگر از اعضای هیات مدیره پرسپولیس به مرجع خبری می‌گوید. او این جمله را مطرح می‌کند تا نشان دهد انصاری‌فرد همان انتخاب سازمان ورزش بوده است.
 این درحالی است که حسین هدایتی نزدیک به دو ماه قبل از فشار دکتر سعیدلو معاون اجرایی رئیس جمهور برای  آوردن انصاری‌فرد به پرسپولیس پرده برداشته بود. گزینه ای که البته تا هفته قبل حتی محمد علی آبادی هم با آن مخالف بود اما پس از باخت پرسپولیس مقابل ذوب آهن در جلسه مشترک سعیدلو با علی آبادی او سرانجام پذیرفت که انصاری فرد را به پرسپولیس بیاورد.
نکته جالب جلسه انتخاب انصاری‌فرد غیبت داریوش مصطفوی بود. در غیاب او ، اما نماینده سازمان برگه رسمی رای مدیر و عضو پیشین هیات مدیره را در دست داشت که روی آن نام عباس انصاری‌فرد نوشته شده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)