{jcomments off}از استقبال سرد آلمانی ها تا خداحافظی با پیراهن پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که علی دایی امروز تاکید کرده است در جریان انتقال کریمی با باشگاه شالکه بوده اما روزنامه پرسپولیس، ارگان رسمی باشگاه عکس این ادعا را مطرح می کند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ پیوستن علی کریمی به شالکه آنهم در 32 سالگی بدون شک بمب خبری فوتبال ایران در فصل جاری بوده است. پس از ناکامی تیم ملی ایران در راه صعود به جام جهانی 2010 و عدم موفقیت فوتبال ملی در جام ملت های آسیا که حاصلی جز فقر لژیونر بر جای نگذاشت و فوتبالیست های ایرانی را از رسیدن به پیراهن تیم های مطرح اروپایی محروم کرد، پیوستن کریمی به شالکه می تواند خبر خوبی برای فوتبالدوستان ایرانی باشد.

 

کریمی که تنها 36 ساعت پیش از پیوستن به باشگاه آلمانی در مصاحبه ای امیدهای هواداران پرسپولیس را برای بازگشت شماره 8 به این تیم افزون کرده بود، به طور ناگهانی با شالکه به توافق رسید تا دومین تجربه حضورش در بوندس لیگا را رقم بزند.


کریمی ساعتی قبل از ترک تهران مدعی شد علی دایی در جریان مذاکراتش با باشگاه آلمانی بوده و برایش آرزوی موفقیت کرده است. خبری که امروز از سوی علی دایی نیز تایید شد اما روزنامه پرسپولیس ارگان رسمی باشگاه در شماره امروز خود می نویسد: «دایی و کریمی پس از بازگشت پرسپولیس از اردوی امارات در رستوران یکی از دوستان دایی ملاقات کردند اما کریمی سرمربی پرسپولیس را در جریان پیشنهاد تیم آلمانی قرار نداده بود.»

 

البته روزنامه پرسپولیس این را هم گفته که قرار بود قبل از سفر پرسپولیس به امارات توافق نهایی بین دایی و کریمی صورت گیرد اما به دلایلی به بازگشت پرسپولیس از امارات موکول شد.

دایی که در مصاحبه امروز تاکید کرده بود در جریان این انتقال بوده ، در همان ساعت هایی که ابولفضل جلالی مشغول مذاکره با طرف آلمانی برای نهایی کردن انتقال کریمی بود در جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط جذب علی کریمی با حبیب کاشانی گفت و گو می کرد و جالب اینکه نتیجه نشست فوق موافقت دایی با جذب کریمی بوده تا جایی که مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس بعد از ظهر دیروز از مذاکره دایی و کریمی در ساعات پایانی دیشب خبر داده بود!

با این تفاسیر کریمی در مصاحبه اخیرش تاکید کرده خود را مدیون هواداران پرسپولیس می داند و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی خواهد کرد: «وقتش که شد اگر از در راه ندهند، از پنجره به پرسپولیس می روم»

از سوی دیگر حضور کریمی در شالکه با واکنش سرد هواداران این تیم مواجه شده است. در کامنت هایی که در سایت رسمی باشگاه شالکه در این خصوص ثبت شده، بسیاری از هواداران شالکه حضور جادوگر آسیا در این تیم را به «شوخی» تشبیه کرده اند! یک هوادار خشمگین آلمانی در این رابطه نوشته است: “یک نفر جلوی ماگات را بگیرد!”

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)