پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، گفت: مدیریت ضعیف باشگاه تنها دلیل جدایی مجتی جباری است.

حسن روشن روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص جدایی مجتبی جباری از باشگاه استقلال تهران، گفت: واقعا دلیل جدایی جباری را نمی دانم زیرا هرروز یک حرف از سوی باشگاه اعلام می کنند.

وی با انتقاد از شیوه مدیریت باشگاه استقلال، ادامه داد: متاسفانه در باشگاه کسی به مردم توضیح نمی دهد و تنها یک نفر می خواهد برای باشگاه تصمیم بگیرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، گفت: جباری تنها استقلالی است که در این سال ها دراین تیم مانده و دوست داشتم همچنان او را با پیراهن آبی در میدان ببینیم.

وی دررابطه باجدایی این بازیکن ازاستقلال تهران، تصریح کرد: تصمیمات ضعیف مدیران باشگاه باعث شد تا مجتبی جباری از استقلال برود و فکر می کنم کاری کردند که او برود دنبال زندگی خودش، زمانی که در باشگاه فامیل و دوستان باشند و کسی کار درست انجام ندهد همین اتفاقات رخ می دهد.

وی اظهار داشت: مدیرعامل باشگاهی چون استقلال باید فردی قوی باشد که بازو های قدرتمندی در کنار خود داشته باشد.

روشن خاطرنشان کرد: یک سئوال از مدیرکل بانک مرکزی دارم واین است که چرا به مدیرعاملی که به گفته خودش حدود 8 سال است چک هایش برگشت می خورد، دسته چک می دهند.

وی در خصوص قول قرار مسئولان باشگاه استقلال بابازیکنان جدید و بروزاختلاف در پایان فصل، گفت: همیشه مدیران فعلی این سیاست را به خاطر ماندن در پیش گرفته اند و متاسفم برای بازیکنی که با وعده می آید برای استقلال بازی می کند.

وی خاطرنشان کرد: در تیم های بزرگ دنیا همیشه تیم ها از آکادمی تغذیه می شوندوحتی بازیکنان جوان جایگزین افراد مسن می شوند. در استقلال به خاطر نداشتن آکادمی چنین مساله ای دیده نمی شود و باشگاه مجبور به استفاده از پتانسیل سایر باشگاه ها است.

روشن اظهار داشت: رویانیان به خوبی دو رکن اصلی یک باشگاه را که احترام پیشکسوت و داشتن آکادمی است رعایت کرد اما هیچ یک از این مسایل در باشگاه استقلال وجود ندارد.

وی تاکید کرد: پرسپولیس در فصل گذشته هر چندم که شده باشد ایرادی ندارد، زیرا این تیم در حال انجام کار های اصولی برای فصول آینده است.

روشن خطاب به مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: دوست عزیزی که به قهرمانی تیم می بالید بیایید در مورد آکادمی باشگاه استقلال حرف بزنید. این مسئله باعث می شود ما خجالت بکشیم.

وی در رابطه با اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر اینکه بخش خصوصی می تواند این باشگاه را اداره کند، اظهار داشت: به طور حتم بخش خصوصی توانمند می تواند این کار را به بهترین شکل انجام دهد اما اگر منظور آنها خودشان هستند که من از عباسی می خواهم این باشگاه را مدتی در اختیار آنها قرار دهد تا ببینیم پول خود را هم مانند پول بیت المال به این راحتی هزینه می کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، تصریح کرد: بازهم تاکید می کنم که اگر امسال استقلال قهرمان شد تنها به خاطر درایت امیر قلعه نویی بود و او توانست با هوش خود شرایط نیم فصل دوم را به سود استقلال کند.

مدیر فنی و سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان همچنین از مسئولان خواست به این تیم که راهی المپیک ناشنوایان است توجه کنند.

وی افزود: این بچه ها بسیار تنها هستند و مطمئن باشید با کمی حمایت و اعتماد به نفس می توانند هر کاری انجام دهند.

روشن در خصوص حضورش در تیم ناشنوایان، گفت: متاسفانه چون پول نبود کسی هدایت این تیم را برعهده نمی گرفت. من وصالح نیا به صورت رایگان و برای رضای خود به این تیم آمدیم و امیدوارم بتوانیم تاثیر گذار عمل کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)