مرجع خبری پرسپولیس : دور جدید تمرینات آماده سازی تیم پرسپولیس در حالی آغاز شد که در تمرین امروز این تیم “مصطفی دنیزلی” حضور نداشت و شیث رضایی هم پس از مدت‌ها در جمع سرخپوشان حضور یافت.

 

دور جدید تمرینات آماده سازی تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر از ساعت 10 و 45 دقیقه صبح امروز در حالی در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد که مصطفی دنیزلی در این تمرین حضور نداشت.

 

سرمربی ترکیه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس که در زمان تعطیلی تمرینات این تیم به کشورش سفر کرده است، امروز بعدازظهر به ایران وارد شده و از فردا مراحل آماده سازی سرخپوشان را زیر نظر می‌گیرد.

 

شیث رضایی بازیکن متخلف تیم پرسپولیس هم پیش از ساعت 10 صبح در محل تمرینات حضور یافت اما همراه بازیکنان این تیم به زمین تمرین نیامد. این بازیکن در رختکن مراحل درمانی را پشت سر می‌گذاشت. شیث رضایی براساس رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تا اردیبهشت ماه سال آینده اجازه همراهی سرخپوشان را ندارد.

 

ساعت 10 و 45 دقیقه نصرتی اولین بازیکنی بود که از رختکن خارج شد و سپس سایر نفرات برای پیگیری برنامه‌های آماده سازی زیر نظر محسن عاشوری و ناصر صادقی وارد زمین شدند.

 

“ایمون زاید”، مهاجم گلزن تیم پرسپولیس، مهرداد اولادی، ملی پوشان و دروازه بان جدید این تیم هم در تمرین امروز حضور نداشتند که به نظر می‌رسد زاید و این دروازه بان بوسنیایی از فردا در محل برگزاری تمرینات سرخپوشان حضور خواهند یافت.

 

وحید هاشمیان، مهاجم پرسپولیس هم پیش از آغاز تمرین در کلینیک این باشگاه در ورزشگاه درفشی‌فر حضور یافت و با ورود بازیکنان به زمین این بازیکن هم در محوطه زمین چمن حاضر شد و تنها به صورت اختصاصی به دور زمین دوید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)