مرجع خبري پرسپوليس:(00:35)/يكشنبه 15 دي

سازمان اجازه نمي‌دهد كه اختلافات مديريتي به پرسپوليس لطمه بزند
محمد آخوندي:
سازمان برعكس استقلال، از پرسپوليس ناراضي است

محمد آخوندي گفت: اگر افراد متوجه بزرگي باشگاه پرسپوليس نباشند، سازمان تربيت بدني ورود خواهد كرد و اجازه نمي‌دهد كه برخي مسائل و اختلافات در مديريت باشگاه بيشتر از اين به تيم لطمه بزند.

سخنگوي سازمان تربيت بدني  در خصوص التيماتوم كيومرث هاشمي، رييس مركز توسعه‌ي ورزش‌هاي حرفه‌يي و قهرماني سازمان تربيت بدني درباره وضعيت حاكم بر پرسپوليس اظهار كرد: با توجه به حمايت‌هايي كه دولت و سازمان تربيت بدني از پرسپوليس داشته است وضعيت خوبي را در اين تيم شاهد نيستيم، به همان نسبت كه سازمان از مديريت باشگاه استقلال راضي است از مديريت باشگاه پرسپوليس ناراضي است، اين دو تيم هواداران بسيار زيادي دارند و از آن‌ها بيش از اين انتظار مي‌رود

عضو هيات مديره پرسپوليس افزود: من به عنوان نماينده سازمان تربيت بدني در باشگاه پرسپوليس تلاش كردم مشكلات مديريتي را به حداقل برسانم. متاسفانه به نظر مي‌رسد نتوانستيم برخي از اختلافات موجود در هيات مديره باشگاه را از بين ببريم. اميدواريم، با توجه به التيماتومي كه هاشمي به مديريت باشگاه داده است اين تيم به جايگاه واقعي‌اش باز گردد.

آخوندي متذكر شد: باشگاه پرسپوليس بايد در بخش‌هاي فني، انضباطي و هيات مديره جلسات مختلفي را برگزار كند تا مشكلات موجود رفع شود. تلاش مي‌كنيم به نمايندگي از سازمان باشگاه پيروزي را از اين وضعيت خارج كنيم.

عضو هيات مديره پرسپوليس در پايان با اشاره به اينكه اميدوارم از تعطيلات ليگ بهترين استفاده را ببريم، گفت: تلاش مي‌كنيم با كمك سازمان مشكلات باشگاه را حل كنيم، اعتقاد دارم اگر چه اشتباهات داوري در از دست رفتن امتيازات پرسپوليس ‌تاثير گذار بوده است، ولي پرسپوليس نبايد به اين مسائل توجه كند و بايد براي نجات از اين شرايط كاري انجام دهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)