مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس بار دیگر تلاش خود را برای اضافه کردن نام محمد پروین به لیست 23 سال آغاز کرد تا دو جای خالی برای بازیکنان جدید ایجاد کند.

 

باشگاه پرسپولیس انتظار دارد با توجه به اینکه هروه اوسال در لیگ بازی نکرد و حتی مدارکش برای صدور کارت بازی کامل نشد، در فصل نقل و انتقالات نیم فصل با خروج قطعی نام وی از فهرست، نام محمد پروین که به دلیل پر بودن فهرست 23 ساله ها در لیست بزرگسالان وارد شد، به این فهرست منتقل شود تا بر این اساس دو جای خالی در فهرست بزرگسالان ایجاد شود.

 

این حداقل توقعی است که باشگاه می تواند داشته باشد، چرا که اصولا اوسال نمی توانست سهمیه ای را در لیست پرسپولیس ایجاد کند. اما در چنین شرایطی از سازمان لیگ خبر می رسد که امکان انتقال نام پروین به لیست 23 ساله ها وجود ندارد.

 

 

این مسئله ای در صورتی که پرسپولیس مهاجمی 23 ساله جذب کند مشکلی ایجاد نخواهد کرد، اما در غیر این صورت باعث تضییع حق نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا می شود. این در حالیست که مسئولان باشگاه روی این مسئله حساب ویژه ای باز کرده اند.

 

روز گذشته در همین ارتباط با عزیزمحمدی تماس گرفتیم که وی ارائه پاسخ قطعی را به بررسی های بیشتر موکول کرد. پیش از این آلبرت گریگوریان، دبیر سازمان لیگ اعلام کرده بود که نام پروین در لیست بزرگسالان می ماند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)