گمانه‌زني‌ها در مورد رئيس بعدي فدراسيون فوتبال
مرجع خبری پرسپولیس : در حالي كه به روزهاي انتخابات رياست فدراسيون فوتبال نزديك مي‌شويم، گزينه‌هاي بيشتري بعنوان كانديداي اين پست مطرح مي‌شوند كه در اين ميان نام ساكت، سعيدلو و دادكان بيش از ديگران به چشم مي‌خورد.

در حالي كه كفاشيان آخرين روزهاي حضور خود را در فدراسيون فوتبال سپري مي كند، گزينه هاي زيادي براي كانديداتوري پست رياست فدراسيون فوتبال مطرح است، ولي تا آخرين لحظات نمي توان تشخيص داد كه سكان دار بعدي كيست.

عضوگيري انتخابات از مهرماه آغاز و مجمع انتخابات فدراسيون فوتبال دي ماه امسال براي تعيين رئيس بعدي فدراسيون تشكيل مي‌شود.
به نظر مي رسد تا اينجاي كار سعيدلو، دادكان و يا ساكت از اصلي ترين گزينه هاي سكانداري فدراسيون فوتبال هستند و اين طور كه از سخنان اخير كفاشيان به نظر مي رسد، وي علاقه زيادي به ماندن در فدراسيون و قبول كانديداي اين پست ندارد.

 

كفاشيان كه در طول چند ماه اخير با بروز ناكامي هاي كليه تيم هاي ملي، به اين نتيجه رسيده كه ماندنش در فدراسيون جايز نيست و با وجود انتقادات شديدي كه در خصوص حذف تيم اميد از وي صورت گرفت، آخرين اميدهايش براي ماندن در ساختمان خيابان سئول را از دست داد.

 

اما كفاشيان معمولا غير قابل پيش بيني است و امكان دارد كه وي بار ديگر هوس كند در انتخابات شركت كند.

 

سعيد لو يكي از جدي ترين گزينه هايي است كه احتمال مي رود در انتخابات شركت كند. وي كه رياست سازمان تربيت بدني سابق را بر عهده داشت، در اين روزها بعنوان معاون امور بين الملل رئيس جمهور در حال فعاليت است و به نظر مي رسد همچنان علاقه مند است تا در دنياي ورزش فعاليت كند.

 

هر موقع صحبت از انتخابات رياست فدراسيون فوتبال به ميان مي آيد، از كنار نام محمد دادكان نمي توان گذشت و ناخداگاه فكر انسان به سمت وي كشيده مي شود؛ بخصوص اينكه در زماني كه كفاشيان آماج انتقادات قرار داشت، صحبت بازگشت وي به فدراسيون شدت گرفته بود و اخباري به گوش رسيد كه نشان مي داد اهالي فدراسيون فوتبال نيز براي بازگشت وي بيكار ننشستند.

 

دادكان در اين مدت از منتقدان اصلي فدراسيون فوتبال بود و اگر وي به اين ساختمان بازگردد، بايد ديد مي تواند صحبت هاي خود را عملي كند يا نه؟

 

محمدرضا ساكت، مديرعامل سابق سپاهان اصفهان نيز از كساني است كه جسته و گريخته نامش بعنوان كانديداي رياست فدراسيون فوتبال مطرح مي شود.

 

ساكت كارنامه قابل قبولي از خود در زمان حضورش در سپاهان به جا گذاشته است و به محض جدايي از اين تيم بعنوان يكي از گزينه هاي حضور در فدراسيون مطرح شد كه به نظر مي رسد اين فرد نسبت به ساير گزينه ها در امر فوتبال موفق تر بوده است.

 

لازم به ذكر است، قبول مديريت باشگاه فولاد ماهان اصفهان توسط ساكت تا حدودي شايعه حضور وي در انتخابات را كم رنگ‌تر كرد.

 

مهدي تاج، نايب رئيس فدراسيون فوتبال نيز مدتي بعنوان يكي از مدعيان رياست فدراسيون مطرح بود، ولي طي مصاحبه اي اعلام كرد كه قصد نشستن بر صندلي رياست را ندارد.

 

نمي توان به صورت قطعي اين افراد را بعنوان گزينه هاي رياست مطرح كرد و اين مطالب با استناد به حدس و برخي شواهد عنوان شد؛ لذا تا مهر ماه بايد صبر كرد تا كانديداها مشخص شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)