تیم سایپا البرز عصر جمعه با پیروزی مقابل تیم صنعت نفت آبادان به جمع مدعیان لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران بازگشت.

ایرنا، در این دیدار که از هفته سیزدهم این رقابت ها و در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، شاگردان مجتبی تقوی با یک گل از سد تیم انتهای جدولی صنعت نفت آبادان گذشتند و به مکان پنجم جدول رده بندی صعود کردند.

اسحاق سبحانی در دقیقه 52 بر روی یک ضربه سر دروازه تیم صنعت نفت آبادان را باز کرد.

دو تیم در نیمه نخست بازی کم تحرک و کسل کننده ای را به نمایش گذاشتند و با تساوی بدون گل به رختکن رفتند اما نارنجی پوشان سایپا در اوایل نیمه دوم بر روی یک ارسال از جناح راست و ضربه سر سبحانی به گل رسیدند تا به ششمین پیروزی فصل خود دست یابند.

شکست راه آهن برابر ملوان انزلی

تیم راه آهن شهرری عصرجمعه در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران مقابل ملوان بندر انزلی تن به شکست داد.

 در این دیدار که در ورزشگاه اکباتان تهران برگزار شد،‌ تیم راه آهن با یک گل مغلوب حریف خود شد و به دومین شکست متوالی خود در لیگ برتر تن داد.

سید جلال رافخایی در دقیقه 34 برای تیم ملوان بندر انزلی در این دیدار گلزنی کرد تا ملوان به مکان سوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند.

در ابتدای این دیدار شاگردان علی دایی، چندین حمله را ر روی دروازه ملوان طراحی کردند اما مهاجمان راه آهن نتوانستند از فرصت های خود به خوبی استفاده کنند.

پس از حملات دامنه دار راه آهن، این ملوانی ها بودند که با در اختیار گرفتن توپ و میدان به سمت دروازه زردپوشان نزدیک شدند که در نهایت با شوت رافخایی توانستند سه امتیاز ارزشمند را در تهران کسب کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)