مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال الوحده امارات عصر امروز  در نشست خبري بازي تيمش برابر پرسپوليس ايران پاسخگوي سوالات خبرنگاران بود.

 

ژوزف هلسبرگر گفت: بازي روز اول پرسپوليس برابر الاتحاد عربستان نشان داد كه اين تيم، تيم بسيار خوبي است و بازي ما برابر بنيادكار ازبكستان از سختي گروه حكايت مي‌كند. هرچند الاتحاد عربستان قوي‌ترين تيم گروه ماست.

وي ادامه داد: بازي پرسپوليس برابر الاتحاد را به خوبي آناليز كرده‌ام و مي‌دانم ايراني‌ها در ضد حمله بسيار خوب عمل مي‌كنند و همچنين اين تيم در جناح چپ و راستش بازيكنان سرعتي بسيار خوبي دارد. آنچه از تيم پرسپوليس در ضد حمله‌ها ديدم اين است كه بازيكنان اين تيم در انجام اين كار بسيار بااستعداد هستند.

هلسبرگر افزود: آخرين بازي تيم ما در امارات پنجشنبه گذشته در برابر الشباب بود كه متاسفانه در نيمه دوم بازي خيلي ضعيفي ارائه داديم ولي در مقابل پرسپوليس، فرصت داريم تا بازي ضعيف‌مان را جبران كنيم.

وي همچنين با اشاره به توان بازيكنان تيمش اضافه كرد: حمدان الكمالي مدافع خوب ماست كه بازيكن تيم ملي امارات است ولي در بازي قبل در برابر بنيادكار به دليل مصدوميت غايب بود ولي خوشبختانه اكنون به تركيب تيم بازگشته و اميدواريم بتوانيم در بازي فردا از او استفاده كنيم.

سرمربي تيم الوحده امارات ادامه داد: احترام زيادي براي پرسپوليس قائلم ولي مي‌دانم چطور بايد در برابر اين تيم كه بازيكنان بسيار خوبي دارد، بازي كنيم. بخصوص با هجومي‌تر كردن تركيب تيم در بازي فردا، وضعيتي به مراتب بهتر خواهيم داشت.

هلسبرگر در پاسخ به اين سوال كه الوحده براي بازي در جو پرتماشاگر ورزشگاه آزادي آماده هست يا خير، گفت: قطعا بازي كردن در برابر پرطرفدارترين تيم آسيا بسيار سخت است ولي اين مسئله به همان اندازه كه براي ما سخت است، به همان اندازه نيز انگيزه ما را براي بهتر بازي كردن در برابر تماشاگران پرسپوليس بيشتر مي‌كند.

سرمربي تيم فوتبال الوحده امارات در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه آيا الوحده نيز مانند ساير تيم‌هاي عربي در ايران تدافعي بازي خواهد كرد يا خير، تصريح كرد: من تاريخچه بازي‌هاي انجام شده در گذشته را نمي‌دانم و اينكه تيم‌هاي عربي در برابر تيم‌هاي ايراني چطور بازي كرده‌اند، ولي اين را مي‌دانم كه وظيفه‌اي را كه به عهده من است، بايد به بهترين شكل انجام دهم. وظيفه من استفاده از تمام ابزارهايي است كه در اختيارم است تا به وسيله آنها تيم را به نتيجه مطلوب برسانم.

هلسبرگر در ادامه در پاسخ به سوالي،‌ الاتحاد عربستان را شانس اول صعود از گروه دانست و عنوان كرد: به جز الاتحاد هر سه تيم ديگر اين گروه براي صعود از شانس برابري برخوردار هستند و بويژه تيم ما و پرسپوليس ايران بايد تلاش كنند تا از گروه صعود كنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)