پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس و عضو هیأت مدیره پرسپولیس با رئیس پلیس پایتخت دیدار کردند.

سردار حسین رحیمی امروز یکشنبه میزبان حمیدرضا گرشاسبی، محمدرضا حاجی بیگی و ایرج عرب بود. در جریان این ملاقات درباره موارد گوناگون مربوط به مسائل انتظامی و امنیتی برگزاری مسابقات گفتگو شد.

رئیس پلیس تهران در دیدار با مسوولان باشگاه، قهرمانی سرخپوشان را تبریک گفت و گرشاسبی نیز قدردانی باشگاه پرسپولیس به خاطر زحمات نیروی انتظامی در جهت برگزاری امن مسابقات را اعلام داشت.

گرشاسبی در پایان این ملاقات در گفتگویی اظهار داشت: بین باشگاه پرسپولیس و نیروی انتظامی تعامل و هماهنگی خوبی وجود دارد که اثرش را در جریان برگزاری بازی‌ها بر روی سکوها شاهد هستیم. با این تعامل و همکاری ناهنجاری‌ها کمتر شده است. تلاش شبانه روزی عزیزان نیروی انتظامی، باعث ایجاد امنیت است. آنها در جریان برگزاری رقابت‌ها، همه جا از درهای ورودی تا روی سکوها حضور دارند و وظیفه ذاتی خود را به خوبی و به بهترین شکل انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: باعث خوشحالی است که سردار رحیمی و مجموعه ایشان نیز تفکر فرهنگی و اجتماعی بالایی دارند. همین امر کمک زیادی به انجام بهتر و دقیق‌تر امور کرده است. من این مسائل را از زاویه مدیر پرسپولیس مطرح می‌کنم ولی وقتی مدیر کل ورزش تهران بودم نیز این هماهنگی و تعامل وجود داشته است که جای قدردانی دارد. ما در باشگاه پرسپولیس همواره به مشوقین تاکید کرده‌ایم به توصیه‌های امنیتی نیروی انتظامی گوش داده و آن را به کار ببندند چون خروجی این مساله به نفع خود آنها و فوتبال خواهد بود.

سردار حسین رحیمی نیز در حاشیه این دیدار در گفتگویی حضور یافت و گفت: نگاه ما باید نگاه اجتماعی و همه جانبه باشد. همه عزیزانی که در مجموعه پرسپولیس و استقلال حضور دارند، اعم از هیأت مدیره، مدیر عامل و بازیکنان یا مشوقین و طرفداران، جزو خانواده‌ای هستند که می‌توانند با حضور منطقی و بر اساس اصول خود، به حل بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی کمک کنند.

وی ادامه داد: ما برای اینکه امنیت بازی‌ها فراهم باشد و مشکل و دغدغه‌ای برای باشگاه‌ها، مردم و برگزار کنندگان مسابقات وجود نداشته باشد، تمام قد در کنار همه عزیزان ایستاده‌ایم.

رئیس پلیس پایتخت در پایان اظهار کرد: همچنین جا دارد تبریک ویژه‌ای هم به مدیریت، اعضای تیم و هواداران پرسپولیس بزرگ بگویم که موفق شدند، به دومین قهرمانی پیاپی دست پیدا کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)