دوشنبه 28 بهمن(10:30) 

مرجع خبری پرسپولیس : پيروانى مرا به پرسپوليس آورده ، هر زمان او بگويد مى روم / سعداوى : سيستم را وينگادا انتخاب كرد، نفرات را پيروانى

pnnc • دربى ۶۶ هم با تساوى تمام شد. اين بازى را چطور ديديد؟
– بازى خوبى بود. با وجود اينكه استقلال از شرايط بهترى برخوردار بود و از جهات مختلف برترى با حريف بود اما تيم برتر زمين پرسپوليس بود. ما موقعيت هاى زيادى در نيمه دوم داشتيم كه متأسفانه بچه ها در زدن ضربات آخر، دقت كافى را نداشتند. امسال مشكل ما زدن ضربات آخر بود كه باعث مى شود اختلاف امتياز ما با صدرنشين اين اندازه شود. استقلال در معدود فرصت خود دروازه ما را باز كرد. در كل بازى خوبى بود.

pnnc • قلعه نويى معتقد بود روى يك اشتباه فردى نتيجه را واگذار كردند و استقلال مستحق برد بوده است!
– با تمام احترامى كه براى قلعه نويى قائلم، شنيدم كه او در مصاحبه اش چنين اظهارنظرى كرده. بايد بگويم فوتبال يعنى اشتباهات فردى و گروهى! اگر اشتباهات صورت نگيرد گلى هم رد و بدل نخواهد شد. ضمن اينكه موقعيت هاى ما خيلى بيشتر از استقلال بود. شانسى كه امسال استقلال آورده اين است كه ضربات آخر را خوب مى زنند. فكر مى كنم پيروزى بيشتر شايسته پرسپوليس بود اگر مهاجمانمان دقت كافى داشتند.

pnnc • پرسپوليس با سيستم جديدى بازى كرد كه بعضاً در اين سيستم نفرات عملكرد چندان خوبى نداشتند. اين انتخاب وينگادا بود؟
– بله! سيستم تيم را وينگادا انتخاب كرده بود اما انتخاب نفرات را پيروانى بر عهده داشت. در مورد عملكرد نفرات بايد بگويم كه اين بازى شرايط خاص خودش را داشت كه بچه ها هم درگير همين حساسيت ها شده بودند. اين را فراموش نكنيد كه كريم باقرى خسته بود و يك نيمه براى ما بازى كرد. على كريمى به زحمت به اين بازى رسيد، نبى باقريها مصدوم بود و توره را در اختيار نداشتيم. با اين بضاعت به نظر من عملكرد نفرات چندان هم بد نبود و نشان داديم كمبودى نداريم.

pnnc • با آمدن وينگادا و كناره گيرى كماسى، شنيده مى شد شما و عابدزاده هم نفرات بعدى خواهيد بود. اين خبر صحت دارد؟
– متأسفانه شايعات زيادى به وجود آمده است اما من با تيم قرارداد دارم و ضمن اينكه پيروانى از من خواست به پرسپوليس بيايم و هر زمان كه او بگويد از تيم خواهم رفت. با كادر جديد هيچ مشكلى نداريم و همگى در كنار هم مشغول كار خود هستيم.


pnnc • شنيديم باشگاه قصد دارد از شما در رده هاى پايين تر استفاده كند؟

– چنين چيزى به هيچ وجه صحت ندارد. من با تيم بزرگسالان قرارداد بستم و قرار نيست ادامه كار را به جاى ديگرى بروم. هر گونه خبرى را مبنى بر خروج از تيم بزرگسالان پرسپوليس تكذيب مى كنم

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)