دوشنبه 14 اردیبهشت(13:07) 

مرجع خبری پرسپولیس: نعيم سعداوى مربى تيم پرسپوليس با اشاره به بركنارى پيروانى از اين تيم گفت: وقتى از وينگادا پرسيدم كه آيا شما خواستار بركنارى افشين شديد وى تاكيد كرد كه هيچ صحبتى براى بركنارى پيروانى با باشگاه انجام نداده است.
وى خاطرنشان كرد: پس از اينكه خبر بركنارى پيروانى را شنيدم با وينگادا تماس گرفتم و علت را جويا شدم كه وى با تاكيد بر اينكه هيچ صحبتى براى بركنارى افشين انجام نداده دستور اعلام شده را از سوى مديران باشگاه عنوان كرد.
 
در هر صورت اين تصميم قطعاً از سوى مديريت باشگاه پرسپوليس گرفته شده نه شخص وينگادا ضمن آنكه اكنون تيم پرسپوليس براى حضورى موفق در جام باشگاه هاى آسيا و همچنين جام حذفى كشور نياز به آرامش دارد و بروز حوادثى اينچنينى ممكن است به ضرر تيم تمام شود.
وى در خصوص آخرين وضعيت پرسپوليس عنوان كرد: بازيكنان پرسپوليس از شرايط خوبى در تمرينات برخوردار هستند و تمام تلاش خود را براى حضورى موفق در جام باشگاه ها انجام مى دهند. پس از كسب نتايج نامطلوب در ليگ توانستيم با ارائه يك بازى خوب تيم سپاهان را شكست دهيم و به مرحله بعدى رقابت ها صعود كنيم و ما بايد همين روند را در جام حذفى ادامه دهيم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)