مرجع خبری پرسپولیس : محمد پروین برای حضور در تیم فوتبال پرسپولیس تهران با مکشل بزرگی به نام سهمیه لیگ برتری مواجه شده است.

محمد پروین هافبک سابق تیم ساپیا و دی استرادا اسلواکی برای عقد قرارداد رسمی با تیم فوتبال پرسپولیس تهران با مشکل مواجه شده و هر لحظه احتمال منتفی شدن حضورش دراین تیم می رود. محمد پروین که فصل گشذته به عنوان بازیکن قرضی از تیم سایپا به دی استرادا نقل مکان کرده بود بر اساس قوانین لیگ برتر فوتبال ایران جزو سهیمه بازیکنان لیگ برتری محسوب می شود و این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در حال 4 بازیکن لیگ برتری جذب کرده و برای دو سهیمه باقی مانده روی مهدی رحمتی و یک هافبک دفاعی حساب باز می کند.

گفتنی است؛ اگر انصاری‌فرد موفق نشود این مشکل بزرگ محمد پروین را حل کند، احتمال منتفی شدن حضور پسر سلطان در پرسپولیس بالا می‌رود و این خبر در حال شنیده می شود که پروین با پرسپولیس قرارداد داخلی امضا کرده است.

این در حالی است که در سال های گذشته تیم پرسپولیس با فرستادن موقت بازیکنان به تیمهای دسته اولی و جذب مجدد آنان، از سهمیه مضاعف لیگ برتر استفاده می کرد که با قانون جدید فدراسیون فوتبال این موضوع متنفی شد.    
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)