مرجع خبری پرسپولیس(10:48) / سه شنبه 24 دی

حمايت پرسپوليسى ها از تيم ملى

نياز به دروازه بان جديد، جدى تر شد

ديدار عجيب انصارى فرد با كاشانى

*********** حمايت پرسپوليسى ها از تيم ملى
«باشگاه پرسپوليس آمادگى خود را براى حمايت كامل از تيم ملى فوتبال ايران اعلام مى كند.» اين را حسين هدايتى در حالى مى گويد كه تيم ملى فوتبال كشورمان از سرى رقابت هاى مقدماتى جام ملت هاى آسيا فردا در ورزشگاه آزادى ميزبان تيم ملى سنگاپور است. بر همين اساس هيات مديره باشگاه پرسپوليس اعلام كرد: «ضمن حمايت همه جانبه مسؤولان باشگاه پرسپوليس از تيم ملى جمهورى اسلامى ايران و آرزوى موفقيت براى حضور در رقابت هاى جام جهانى، از هواداران پر شور پرسپوليس مى خواهيم جهت حمايت يكپارچه از ملى پوشان كشورمان، روز چهارشنبه در استاديوم آزادى حضور يافته و به تشويق تيم ملى فوتبال ايران بپردازند.»

********** نياز به دروازه بان جديد، جدى تر شد
هرچند پيروانى بارها اعلام كرده پرسپوليس نيازى به جذب دروازه بان جديد ندارد اما شواهد امر چيز ديگرى را نشان مى دهد.
بعد از هفته ها حضور حقيقى درون دروازه پرسپوليس او كم كم به گلرى مطمئن تبديل مى شد اما بازى حساس برابر ذوب آهن كادر فنى تيم را بر آن داشت تا از مهدى واعظى درون دروازه بهره ببرد. درحالى كه واعظى مدت ها به دليل مصدوميت از حضور در تركيب پرسپوليس دور بود و در روزى كه همه بازيكنان عملكرد ضعيفى داشتند و نتوانستند انتظارات را برآورده كنند و حسابى مورد انتقاد قرار گرفتند. انتقاد از واعظى باعث شد او عكس العمل تندى نشان داده و عنوان كند كادر فنى اشتباهاتش را پنهان كرده و پشت او قايم شده است!
به نظر مى رسد حرف هاى تند واعظى باعث تيره شدن رابطه او با كادر فنى تيم شود كه در اين صورت باز هم پرسپوليس مى ماند و در واقع يك دروازه بان به نام حقيقى كه اگر او هم دچار مصدوميت شود به معناى واقعى دست پرسپوليس در پوست گردو خواهد ماند و با تمام اين دلايل به نظر مى رسد نياز پرسپوليس به دروازه بانى جديد بيش از قبل شده است كه مسوولان تيم بايد توجه بيشترى به آن داشته باشند.

******** ديدار عجيب انصارى فرد با كاشانى
عباس انصارى فرد مديرعامل جديد پرسپوليس روز گذشته طى اقدامى عجيب، قبل از مراسم معارفه اش در باشگاه پرسپوليس راهى شوراى شهر شده و به ديدن حبيب كاشانى مديرعامل سابق سرخ پوشان رفت كه اين ديدار كمتر از يك ساعت به طول انجاميد. حاج عباس پيش از اين نزد مصطفوى هم رفته بود اما ديدار او با مصطفوى به بهانه رخصت گرفتن از مديرعامل مستعفى پرسپوليس بود درحالى كه ديدار با كاشانى كه يك سالى است از پرسپوليس دور است هيچ دليلى نمى تواند داشته باشد!
اما شايد انصارى فرد به ديدن كاشانى رفته تا از او راز موفقيت اش را در پرسپوليس بپرسد چرا كه كاشانى موفق ترين مديرعامل پرسپوليس در چند سال اخير بوده است. به هرحال به درستى كسى از دليل واقعى و منطقى ديدار عباس با كاشانى آن هم قبل از برگزارى جلسه معارفه اش در باشگاه پرسپوليس اطلاع دقيقى ندارد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)