مرجع خبری پرسپولیس : سومین جلسه تمرینی سرخپوشان در اردوی قطر بعدازظهر امروز در زمین شماره یک باشگاه الاهلی برگزار شد.

 

به گزارش مرجع خبری از سایت باشگاه پرسپولیس، شاگردان مصطفی دنیزلی امروز در دو نوبت به تمرین پرداختند.

تمرین بعدازظهر سرخپوشان از ساعت 17:45 به وقت محلی (18:15 به وقت تهران) در زمین اصلی باشگاه الاهلی در هوایی سرد با وزش باد و زیر نور انجام شد.

مصطفی دنیزلی برنامه گرم کردن آزاد را در دستور کار بازیکنان قرار داد. بازیکنان با گرمکن های طوسی در کلیه محوطه زمین به طور آزاد به گرم کردن پرداختند. انور لوگوشیچ از ابتدا، دروازه بانان را اختصاصی تمرین داد.

کیفیت خوب و مطلوب زمین اصلی ورزشگاه الاهلی انگیزه بازیکنان و کادر فنی را برای انجام تمرینات، دو چندان کرده بود و آنها با اشتیاق و شادابی خاصی برنامه های تمرینی را اجرا می کردند.

مهدی مهدوی کیا که به دلیل کشیدگی از ناحیه عضله ساق پا مشکل داشت، امروز دویدن نرم را دور زمین آغاز کرد و مشکلی برای تمرینات بعدی احساس نکرد.

در ادامه، بازیکنان دو به دو شده و به پاس های کوتاه و بلند روی آورده و آماده تمرینات بعدی سرمربی شدند. سپس سه به سه، به بازی آقا وسط پرداختند. روند تمرینات رفته رفته فشرده تر می شد.

دنیزلی بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد و در یک محوطه مشخص، فوتبال تک ضرب را برای آنها در نظر گرفت.

فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین، برنامه بعدی سرخپوشان بود که با دو دروازه بزرگ در دستور کار بازیکنان قرار گرفت. میثاق دروازه بان تیم طوسی و آودوکیچ درون دروازه تیم زرد جای گرفت. ضمن اینکه هوشیار نیز در نیم دیگری از زمین با انور کار می کرد.

در این بازی درون تیمی فشرده، دنیزلی با سوت های مکرر نکات تاکتیکی و لازم را برای بازیکنان تشریح می کرد و انجام صحیح صحنه های بازی را تکرار و روی آنها تاکید داشت.

پایان بخش تمرین بعدازظهر امروز سرخپوشان دویدن دور زمین و سرد کردن بدن ها بود که توسط محسن عاشوری انجام شد.

گفتنی است؛ مصطفی دنیزلی با ایمون زاید در خصوص وضعیتش صحبت کرد و تاکید داشت برای رسیدن به شرایط ایده آل بیشتر تلاش کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)