مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال سپاهان با برتری مقابل صنعت نفت آبادان و با توجه به احتساب شش امتیاز و 11 تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم دوم عملاً قهرمان لیگ برتر شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های فوتبال نفت آبادان و سپاهان اصفهان طی یک بازی حساس از هفته سی و دوم لیگ برتر عصر امروز از ساعت 18 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که سپاهان در پایان موفق شد با یک گل میزبان خود را شکست دهد و جمع امتیازات خود در صدر جدول را در فاصله دو هفته به پایان رقابت ها به عدد 65 برساند.

 

سپاهان تنها در یک صورت قهرمان لیگ نخواهد شد که هردو بازی آینده خود را شکست بخورد و استقلال برابر ملوان و پاس همدان نزدیک به 10 گل به ثمر برساند که بعید به نظر می رسد.

 

تك‌گل سپاهان را مهدي كريميان در دقيقه 21 روي سانتر خسرو حيدري و ضربه سر به ثمر رساند.

 

در دیگر مسابقات امروز استیل آذین قعر نشین با برتری یک بر صفر برابر ملوان امید خود را زنده کرده و ملوان را از صعود به رتبه های بالاتر محروم کرد. مهدي مهدوي‌كيا در دقيقه 71 گل تيمش را زد.

 

تیم های فوتبال پاس و شهرداری تبریز به تساوی یک بر یک رضایت دادند گل‌هاي اين بازي را فرهاد خيرخواه در دقيقه 49 براي پاس و ميثم بائو در دقيقه 70 براي شهرداري به ثمر رساندند.
داربی خودروسازان بین تیم های پیکان و سایپا نیز با همین نتیجه به پایان رسید. تك‌گل سايپا را كريم انصاري‌فرد در دقيقه 67 زد اما پيكان در دقيقه 94 گل تساوي را زد.

 

راه آهن نیز با یک گل نفت تهران را شکست داد و جای خود را با این تیم در پایین جدول لیگ عوض کرد . ايمان رزاقي‌راد در دقيقه 6 دروازه نفت را باز كرد.

 

جدول لیگ در پایان مسابقات امروز :

سپاهان  65 امتیاز
استقلال 59
ذوب آهن 57
پرسپوليس 54
تراکتورسازي 53
فولاد 48
مس 48
ملوان 45
نفت آبادان 41
صباي قم 37
شاهين 35
پاس 35
راه آهن 34
شهرداري تبريز 34
سايپا 33
نفت تهران 33
پيکان 30
استيل آذين 28

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)