چهارشنبه 5 فروردين :(14:17)

مرجع خبري پرسپوليس: بازي هفته بيست دوم اين فصل پرسپوليس را همه به خاطر دارند . پرسپوليس در آزادي با فولاد مسابقه داشت . حادثه ويژه آن بازي اخراج ابراهيم توره بود كه با دريافت دو كارت زرد از بازي اخراج شد . توره از بازي هفته بعد پرسپوليس محروم شد . هفته بيست و چهارم او در مقابل پيام بازي كرد و كارتي هم دريافت نكرد و دست آخر در هفته بيست و پنجم و در مقابل تيم داماش يك كارت زرد گرفت .
بنا بر اعلام سازمان ليگ ، ابراهيم توره سه اخطاره شد و از بازي مقابل استقلال محروم !!!
اما اين كارتها چگونه محاسبه شد ؟ توره تا قبل از بازي با فولاد كارتي دريافت نكرده بود . او دو كارت زرد در بازي با فولاد و يك كارت زرد در بازي با داماش دريافت كرد ، پس يك بازيكن سه اخطاره محسوب شده و بازي با استقلال را از دست داد .
اما موضوع از اينجا جالب تر مي شود…

رحمان رضايي تا قبل از بازي با پيام كارتي دريافت نكرده بود . او در بازي با پيام دو كارت زرد گرفت و از بازي اخراج شد . هفته بعد در مقابل داماش محروم بود و در بازي با تيم استقلال هم يك كارت زرد دريافت كرد . با اين اوصاف و به همان دليل كه توره بازي با استقلال را از دست داد ، رحمان رضايي هم محروم از بازي مقابل ابومسلم مي شد اما در كمال تعجب او در مقابل ابومسلم بازي كرد . رحمان در بازي با ابومسلم هم يك كارت زرد گرفت اما باز هم در بازي با برق شيراز به ميدان رفت .
حال به نظر شما دليل محروميت توره در بازي با استقلال چه بود ؟ آيا به همان دليل كه توره محروم شد ، رحمان رضايي هم نمي بايست محروم شود ؟
آیا سازمان لیگ تنها تحت تأثیر اخبار منتشر شده در مطبوعات توره را سه اخطاره اعلام کرده بود و یا حادثه از جای مشکوک دیگری نشأت می گیرد؟!  پاسخ به اين سوالات ، كليد عملكرد سازمان ليگ است .

البنه اشاره به یک نکته ی آموزشی داوری خالی از لطف نیست، بازیکنی که در یک بازی با دو کارزت زرد از زمین اخراج می شود کارتهای زردش تبدل به همان کارت قرمز شده و دیگر در سابقه وی کارت زرد محاسبه نمی شود و از قرار معلوم سازمان لیگ در مورد رحمان رضایی همین قانون را به اجرا درآورده اما در مورد ابراهیم توره آن را فراموش کرده است!

گزارش از: مهدي شيشه بري
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)