خبرگزاری پرسپولیس :  رییس مرکز علمی – کاربردی باشگاه پرسپولیس پس از راه‌اندازی این مرکز در باشگاه پرسپولیس می‌گوید با راه‌اندازی این مرکز به دنبال آن هستیم تا در آینده مربیان متخصص در رشته‌های فوتبال، فوتسال و آمادگی جسمانی به جامعه ورزش ارائه دهیم.

دکتر نادر رهنمادر ارتباط با مرکز آموزش علمی – کاربردی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: این مرکز آموزشی برای اولین بار با همکاری دانشگاه جامع علمی – کاربردی و وزارت ورزش و جوانان برای نخستین بار در کشور توسط باشگاه پرسپولیس در سه رشته مربی‌گری تخصصی فوتبال، فوتسال و آمادگی جسمانی افتتاح شد که از بهمن این سه رشته در بخش ورزشکاران زن و مرد دانشجو پذیرش خواهد کرد.

وی شرط پذیرش دانشجو در مرکز علمی – کاربردی باشگاه پرسپولیس را حضور فعال در رقابت‌های لیگ برتر و بازیکنان حرفه‌ای فوتبال و فوتسال عنوان کرد و افزود: بازیکنان مطرح و سرشناس فوتبال و فوتسال به مدت 2 سال فقط در رشته‌های تخصصی به تحصیل می‌پردازند و در پایان 2 سال مدرک مربی‌گری حرفه‌ای فوتبال، فوتسال و آمادگی جسمانی را دریافت می‌کنند. ضمن اینکه در نظر داریم به جز رشته‌های ذکر شده، در سایر رشته‌ها از جمله آسیب شناسی نیز به صورت تخصصی دانشجو بپذیریم تا در آینده مربیان متخصص در هر رشته ورزشی تربیت کنیم.

رهنما تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز علمی – کاربردی باشگاه پرسپولیس اتفاق خیلی خوبی برای کمک به ارتقای سطح دانش علمی جامعه ورزش است تا از این طریق بتوانند به صورت آکادمی و علمی فعالیت ورزشی خود را ادامه دهند.

وی در پایان از اعلام آمادگی بسیاری از بازیکنان مطرح و حرفه‌ای فوتبال و فوتسال برای ثبت نام در این مرکز خبر داد و گفت: به زودی اسامی این فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌ها را از طریق سایت باشگاه پرسپولیس اعلام خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)