مرجع خبری پرسپولیس :  مدافع جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: سرانجام به آرزويي كه داشتم؛ رسيدم.

ابراهيم شكوري پس از عقد قرارداد 2 ساله با پرسپوليس عنوان كرد: مي‌دانم كه تيم هاي بزرگ حاشيه هاي زيادي دارند. من سعي مي‌كنم براي موفقيت در پرسپوليس و زندگي فوتبالي‌ام از حاشيه‌هاي اين تيم دور باشم تا بتوانم سمت چپ خط دفاعي پرسپوليس را در صورت اعتماد كادر فني به منطقه غير قابل نفوذ تبديل كنم.
وي افزود: همه فوتباليست ها آرزو دارند روزي به پرسپوليس بيايند. من هم تمام تلاش خودم را انجام دادم تا اينكه به خواسته‌ام رسيدم و باتلاشي كه انجام دادم مزد زحماتم را گرفتم. من از بچگي يك پرسپوليسي بودم و هميشه آرزو مي‌كردم پيراهن با ارزش اين تيم را يك روز بپوشم.
شكوري ادامه داد: يك سال مصدوميت بدي داشتم و براي اينكه به فوتبال برگردم به پيام مشهد رفتم كه سال خوبي براي زندگي فوتبالي من بود اما متاسفانه با توجه به مشكلات زيادي كه در پيام بود با تفاضل گل كمتر با ليگ برتر خداحافظي كرديم.
مدافع پرسپوليس خاطرنشان كرد: در تيم هاي جوانان و بزرگسالان سايپا توپ زده‌ام و كارنامه بدي در سايپا ندارم اما مي‌دانم حالا كه در پرسپوليس هستم شرايط فرق دارد و بايد سعي كنم تا به اهداف بزرگم كه حضور در تيم ملي است؛ برسم.

وي در خصوص ساير مدافعان پرسپوليس گفت: مدافعان بزرگي در پرسپوليس حضور دارند كه من به تمام آنها احترام مي‌گذارم اما اگر رقابت نباشد فوتبال معني نمي‌دهد. به همين دليل از آنها كمك مي‌خواهم تا در جناح چپ پرسپوليس موفق باشم و در مرحله بعدي با آنها رقابت سالمي انجام دهم.
شكوري تاكيد كرد: اميدوارم هواداران من را به عنوان يك پرسپوليسي قبول كنند و هميشه آرزو دارم كه روزي براي موفقيت تيم خودم تاثير گذار باشم. معتقدم پوشيدن پيراهن پرسپوليس بيشتر از پول و خيلي چيزهاي ديگر ارزش دارد.
وي درباره اينكه اعلام شده بازيكناني كه تيم هايشان به ليگ يك سقوط كرده اند، سهميه ليگ برتري محسوب مي شوند؛ يادآور شد: اينگونه نيست و من سهميه ليگ برتري محسوب نمي شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)